Nu börjar det ta sig!

Tassetass

Trådstartare
Har fått hem en massa nya saker till mitt vardagsrum. :bump: Nu ska bara tre stycken tavlor upp ovanför tv:n (har iofs hängt där hela tiden, men jag måste flytta dem) och så ska jag köpa ett jättevackert tyg och göra en stor tavla av och hänga ovanför soffan.

Mitt drömvardagsrum börjar ta form. :love:

(Det här är en kombination av lite äldre bilder och sprillans nya, ifall ni undrar över den varierande bildkvalitén).

20090123146.jpg


20090123147.jpg


20090124148.jpg


Det är här ovanför som tre stycken tavlor ska sitta:

20090124149.jpg


20090118137.jpg


DSC00068.jpg


I just love it!
 
Senast ändrad:
Sv: Nu börjar det ta sig!

Jättefint. Så himla stilrent och SNYGGT!
Älskar taklampan!
Och så är ju katter den bästa inredningsdetaljen. ;)
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

jätte trevligt o fint vardagsrum. Mysigt men ändå stilrent..


Rätt road över ögonen på katten på första bilden!! :rofl:
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

Tack! :D Taklampan är jag så ruskigt nöjd med! :love: Hade span på den i flera månader innan jag vågade köpa den. :p

Rebecka och Mentan: Isola ÄR en alien ju. ;)
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

Tackar. :D

Sitter just nu och velar om jag ska ha fåtöljen på höger eller vänster sida av soffan. Dagens i-landsproblem. :D
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

Verkligen fint! Så ljust och stilrent, men ändå mysigt och ombonat. Precis som det ska vara. :D
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

Tassen från Kivinas nick:

Tack! :D Jag är sjukt nöjd över att det är så himlans ljust men ändå mysigt. Soffan inbjuder till mys, inte till finsittande på kanten, liksom.
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

Jättefint!! Hade jag inte haft två dregglande enorma hundar hade jag gärna haft vita textilier:)

Var kommer din TV-möbel ifrån? Jättefin!
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

TV-möbeln kommer från IKEA och heter Liatorp. Jag är mycket nöjd med den, inte minst för att den är stabil som satan. Många TV-bänkar har kanske 100 kg som viktgräns men det känns verkligen inte så. :crazy: Nu väger min TV inte ens nästan så mycket, men jag älskar stabila möbler. :D
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

Aha! Jag trodde nästan det var Jysks tv-bänk (annika tror jag?), men det är kansk den skänken?
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

Yepp, skänken är från Jysk (och att Annika är en ripoff på Liatorp är nog omöjligt att missa). Den är snygg att se på men ett rent jävla helvete att sätta ihop (och då är jag ingen direkt amatör när det gäller att sätta ihop möbler). Någon gång när jag råkar ha några tusenlappar över ska jag köpa en Liatorp-skänk istället.
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

Finns det öht?

Vi var helt inne på en Bestå(praktisk och får plats många DVDer), men det passar inte in bland mina auktionsfynd och såg nu att Annika är det riktigt bra pris på just nu. Så då kan vi köpa skänk och TV-bänk för mindre kosing än en Bestå... Sen skulle ju Annika faktiskt vara lackad och inte bara spånskit som så många vita Tv-bänkar är (varför??), så då kändes den som ett bra köp. Får hoppas att man kan få ihop den då också:angel:
 
Sv: Nu börjar det ta sig!

Jag tror TV-bänken är bättre än skänken, men skänken rekommenderar jag ärligt talat inte.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 697
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 515
Senast: Glimra
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 846
Hästmänniskan Hej allihopa! I Oktober förra året köpte jag min D-ponny. Skulle vara en underbart snäll häst, inga olater och den tryggaste som...
2
Svar
30
· Visningar
6 105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp