Bukefalos 28 år!

Nu finns han inte längre...

Black

Trådstartare
Nu finns han inte längre, vår kära Rocky...
Han hade så mycket kvar att leva för.
Jag hade aldrig kunnat tro att vi inte skulle få med honom hem igen från Ultuna, min sambo sa att han kände på sig att det här kommer inte gå bra men det trodde jag att det skulle göra, men icke...
Han var så underbar, han var som en hund som alltid sprang och mötte oss i dörren när vi kom hem.
Nu går hans bror här hemma och letar...
Överallt i huset finns det minnen efter honom, ingen som sover i sängen längre, ingen som kommer och väcker oss på morgonen.
Det är så fruktansvärt tomt. Jag hade aldrig kunnat tro att man kan sakna en katt så mycket.
Hans torsk paket ligger kvar i frysen...
Jag hoppas att han har det bra nu och kan andas ordentligt.
Vi hann inte träffa honom igen innan han dog...
Känns som om vi har svikit honom...
Jag älskar dig, Rocky.
Din matte för alltid...

Rocky.JPG


Rocky_ar_trott.jpg


Rocky_3.jpg
 
Sv: Nu finns han inte längre...

Här kommer ett till foto.
Visst var han fin...

Rocky_nyfiken.jpg
 
Sv: Nu finns han inte längre...

Lider så med dig! Det värsta med att ha djur är att dom dör före oss...
 
Sv: Nu finns han inte längre...

Beklagar verkligen :cry: Så hemskt att våra kära djur går bort så långt före oss :(
Vad fin han var! :love:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 308
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 392
Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
2 142
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp