Nu haglar det hästar

Sv: Nu haglar det hästar

Märrarna e Vip Tilly...Går dom nåt??

Jag hade en lite speta här för några år sen...Kommer inte ihåg vad hon heter...men det var inge drömhäst precis.... var iallafall efter Vip och hade Micko som morfar..ska se om jag kan rota fram henne....
 
Sv: Nu haglar det hästar

martha skrev:
Märrarna e Vip Tilly...Går dom nåt??

Säkerligen inte ,därför jag ska vara med :rofl: .
Min kompis har väl en som går hyggligt,och därför handlat denna.Och jag har ju så svårt att säga nej :angel: .
 
Sv: Nu haglar det hästar

1995 VANESSA TILLY* sto 3 0-0-0 20,2m 3 500 kr
Reg.nr 95-1837 Mor: MADAME TILLY Morfar: MICKO TILLY Anm: exp. till CZ -01

hitta na...:D
 
Sv: Nu haglar det hästar

:rofl:

Du är kul.....

Först ska du inte ha en märr, sen skall du inte ha franskt, och inga delägare...å vart är du nu :rofl: :rofl:

Det måtte allt vara nåt fantastiskt över denna lilla märren och jag hoppas verkligen att du sett ut "rätt" häst :bow:
 
Sv: Nu haglar det hästar

:eek: osett sto e. VIP Tilly med delägare :eek:

Kom just på att jag också har en delägare.....min käre man ;)

Lycka till med hästköpet.......det kanske blir några turer till innan du slår till, eller :angel: ........vi kräver löpande rapporter beträffande hästletandet........underhållande :D
 
Sv: Nu haglar det hästar

Jag har minst lika roligt själv.Nu fattas det bara att hon har två virvlar i pannan oxå :rofl: .
 
Sv: Nu haglar det hästar

Annars har vi en fölunge till salu :idea: sto med franskt blod i sig, två virvlar i pannan och mycket "vitt i ögonen".......jättesöt tjej :love:
 
Sv: Nu haglar det hästar

Lines skrev:
Jag har minst lika roligt själv.Nu fattas det bara att hon har två virvlar i pannan oxå :rofl: .
här har du en goding med två virvlar i pannan :d........om den du funderar på skulle sakna de eftertraktade virvlarna vill säga.......
 
Sv: Nu haglar det hästar

Men det där är ingen fara...inte när dom är under varandra, värre när dom ligger bredvid...dessa skall indikera på en godmodig och social häst(enl tellington :D)
 
Sv: Nu haglar det hästar

Jag har en...men han har som EN virvel men den börjar upp och slutar 3-4 cm nedanför...alltså början o avslut är virvlar..hmmm...och han är godheten själv den pojken :D
 
Sv: Nu haglar det hästar

Jag var även duktig och la en tråd om VIP Tilly på avel.Och fick väl precis lika kunniga svar som jag hade förväntat mig... :smirk:
 
Sv: Nu haglar det hästar

:love: godmodig och social är precis vad hon är :love:
 
Sv: Nu haglar det hästar

*fniss* ja, de var givande... :rofl: :rofl:

Tycker för övrigt att man kan diskutera det här med att lägga in travavelsfrågor på detta forum istället. Jag menar, är man intresserad av travavel, så tittar man väl i travforum och inte i det allmänna avelsforumet. Jag har fått för mig att det mest är ridhästavel som det pratas om där. Jag vill inte ens lägga in travavelsfrågor där för att det känns som om det är fel målgrupp som läser då. :D
 
Sv: Nu haglar det hästar

Har du samma erfarenheter av tvåvirvlarshästar som jag??Jag trodde det var min personliga teori.
Minns en travtränare som skröt så om en tvåårsmärr(förresten,så har jag bara sett det hos märrar!).Jag klappade henne,och såg virvlarna.Sa då att hon kommer aldrig palla trycket.Han blev jättesur,och sa att sånt hokuspokus var inget att tro på.Märr3en sprang aldrig upp till ens en tiodel av sin kapacitet.Men jag har aldrig vågat säga"Vad var det jag sa :angel: "
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 655
Senast: WBanna
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 600
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 017
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp