Nu har hon åkt till sjukhuset.

Status
Stängd för vidare inlägg.

zilla

Trådstartare
Och jag sitter här och är nervös.
Jag vet att allt kommer att gå bra .. eller tror det iallafall. De opererar varje dag ..så det är inget att vara nervös över.;)

Skrållan ska få rör inopererat i öronen och sen ska de ta bort en polyp i halsen .

Så nu vet ni det ... ska försöka få i mig lite frukost ...sen lite senare ska jag också åka till sjukhuset så jag kan sitta med henne i bilen hem .// en orolig zilla.

Sv: Nu har hon åkt till sjukhuset.

Det går säkert jättebra ska du se! Förstår att du är orolig.

Det blir ingen operation :bump: Vänsterörat har torkat upp och höger örat var så lite vätska i så de ville avvakta med operation.:bow:
Ang polypen så ska vi avvakta där med ...

Så nu kan jag andas igen.....:D

Min ena dotter skulle också operera in rör, men det behövdes inte, de tog polyperna bakom nosen och sen var alla problem med täppta öron borta.

Detta med att oroa sig inför ens barns operation är hemskt, glömmer aldrig när vi var på BB med sonen, då fanns en liten femveckors bebis som fontanellan hade vuxit ihop på, den skulle de "spräcka upp" stackars föräldrar - men de berättade att det är inte alltför ovanlig operation och de tröstade sig med detta...klen tröst. Det gick hursomhelst bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 954
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 450
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 246
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka