Nu har lusten kommit tillbaka

annie_cool

Trådstartare
Hejsan som de flesta vet vad som har hänt det har blivit bättre nu och har kommit ut mera nu.Har suttit inne i ett helt år utan att göra nått . Nu har lusten kommit tillbaka och jag mår bättre nu har börjar gå och träffat lite folk i min ålder.Träffas 4 Gånger i veckan och jag tycker det är bra jag har ett syfte med det är att träna med att träffa folk i mindre grupper alltså sociala då plus att komma ut.Jag är lite rädd att vara med för mycket folk får panik då.


Låter detta bra tycker ni? att börjar gå bättre?
 
Ska tillägga att förra året så var det flera dödsfall inom vänkretsen samman lagt 6 stycken som jag känner har dött. Många av naturliga saker men en i cancer..
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 634
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 387
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 263
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp