Nu har lusten kommit tillbaka

annie_cool

Trådstartare
Hejsan som de flesta vet vad som har hänt det har blivit bättre nu och har kommit ut mera nu.Har suttit inne i ett helt år utan att göra nått . Nu har lusten kommit tillbaka och jag mår bättre nu har börjar gå och träffat lite folk i min ålder.Träffas 4 Gånger i veckan och jag tycker det är bra jag har ett syfte med det är att träna med att träffa folk i mindre grupper alltså sociala då plus att komma ut.Jag är lite rädd att vara med för mycket folk får panik då.

Låter detta bra tycker ni? att börjar gå bättre?

Ska tillägga att förra året så var det flera dödsfall inom vänkretsen samman lagt 6 stycken som jag känner har dött. Många av naturliga saker men en i cancer..

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 368
Senast: Twihard
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 068
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka