Bukefalos 28 år!

Nu har min tik kommit hem igen

Sv: Nu har min tik kommit hem igen

Jag är så nöjd såå.

Vet inte vad du hade trott skulle göra mej nöjd...
Att du tycker mitt användande av smilys är löjligt är inget jag noterar.
Tycker dom är bra att använda och kommer fortsätta med det.
Lätt att visa utan ord hur man känner/ menar...
Glad= :)
Besviken= :(

Att jag är otrevlig nu tycker jag inte, kanske snarare :smirk:

Förövrigt kan jag tillägga att det spelade ingen roll att det var DU som jag skrev mitt andra inlägg i denna tråd till.
Hade skrivit likadant vem det än varit.
Även svarat med den "tråkiga attityden" sedan oxå om nån annan svarat som du.
Jag fick ju aldrig veta vad du menade med ditt inlägg om rökning, som jag inte förstod.

Men men, har du sagt ditt så...
Då kan jag ge mej.



.... märk väl att jag inte avslutade med smilys...
 
Sv: Nu har min tik kommit hem igen

Ja, att göra en glad gubbe, eller allternativ sur gubbe, det gör jag med. Men jag har slutat med att göra andra tråkiga gubbar till folk, för jag tycker det är en dålig attityd. Det är som att göra grimarser till folk i mina ögon. Och jag har själv gjort så många, många ggr, men har insett att jag tycker det är elakt. Däremot kan jag göra dessa gubbar åt mig själv, eller om jag diskuterar något som är tex tokigt, men inte till en användare här, det gör jag inte längre. Men du gör självklart som du vill.

Som sagt, jag minns inte alltid till vilka jag skriver eller vad jag svarar på. Och det med rökningen vet jag inte ens vad du menar. Jag lägger inte alltid på minnet vilka trådar jag svarat i, eller vilka diskussioner jag haft. Visste inte ens att du skrev på senior, för antar det om rökningen skrevs där.
Kanske du är långsint och lägger allt på minnet, vad vet jag. Men är det något jag inte är så är det långsint. Orkar inte bry mig så mycket om inte folk håller med mig här, men diskutera, det tänker jag göra för det.
Nästa gång kanske jag tycker som den personen som jag haft en het diskussion med, och då låter inte jag gammal groll ligga mellan.

Sen är det inte sagt jag kan tycka saker om vissa, men faktum är att det är få och de är inte här på hund.

Bra att du är så nöjd såå.

Nog om detta för min del...
 
Senast ändrad:
Sv: Nu har min tik kommit hem igen

Långsint kan jag nog vara men inte sur eller otrevlig för det.
Jag har inte diskuterat så mycket överhuvudtaget på buke så de få gånger jag gjort är väl lite lättare för mej att komma ihåg.
Att du inte minns alla förstår jag då du är en "universumkastare".

MEN! Det är ju i denna tråden du skrev om rökning!
Om forskningen om cancerns vara eller icke vara hos rökare...
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 633
Senast: Nixehen
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 261
Senast: Migo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 361
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 976
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp