Bukefalos 28 år!

Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

N

Naggur

Mammas (ofelia på buke) ena tik Ofela fick valpar i natt=)

De blidde tre små pojkar. Två röda å en svart.

Men vad ska dom heta?=)

Vill inte ha bokstavstema då typ alla andra har de. Men teman som typ godis, seriefigurer, drinkar osv.

Alla tips mottages tacksamt!!!:bow:

Bilder kommer i morgon.
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

Simba, Timon, Pumba
Nasse, Ior, Puh

välj från en favoritfilm.. Vad heter de i ice age? Den filmen älskar mina barn..
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

Åh, du måste lägga ut bilder snart! Tycker de är en härlig hundras. Funderar på att skaffa just en sådan till sommaren.
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

åh. iceage va bra!

Sid, Diego, å... va heter han???

Ska i alla fall framföra det till mamma
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

Jag tänkte åka till mamma i morron å kika på dom. lägger ut bilder då.
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

Åh, jag hade kört på Turtles-tema och döpt en av de röda killarna till Splinter. :love:
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

de va åxå bra=) framför det till mamma=)
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

ja jusste! Tack=)

Hur gick de på lilla stockholm föresten? Såg er, men vågade inte gå fram å hälsa=) Siv sa att eran vovve va rätt otrevlig mot främlingar när husse va i näheten=)
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

:eek: Såg du mig!? Vad läskigt - Bukefolk som förföljer en! ;)

Mjo, han är ju ganska mycket enmanshund, och är det husse som håller i honom så blir det inte roligt om man sträcker fram handen för att klappa för då nafsar han... Håller jag i honom skäller han snarare ut "inkräktaren".

Det gick väl inte så bra; det var ju vippande plattor på golvet i vår ring och Kaiser blev skiträdd när jag gick på dem och de vippade till. Men han uppförde sig bra hos domaren. Du kan läsa kritiken på min hemsida. Han slutade trea i uklkk.

Men vem var du då? :confused: :)
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

okej. haha=)

När jag kom stog jag å mamma å pratade med siv en stund. jag hade vit jacka men gravidmage under. Sen så va vi vid lotta (geordanis).
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

Hmm, men jag tyckte Lotta var på en bänk nära oss mest hela tiden när jag var där i alla fall... Vadå inte se någon annan än sitt sällskap... :angel:

Verkar ha missat dig, tyvärr :o
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

haha, jag satt på bänken bakom henne den mesta tiden=)

hehe de e lugnt. nästa gång kommer jag fram å hälsar=)
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

ursäkta att de tog tid!

Men idag har jag varit och hälsat på och fotat lite. fan valpar e ju svårare äv vuxna att fota! Dom vuxna kan man ju locka med saker så dom tittar in i kameran. dom här ville inte vara stilla=)

Temat blir förmodligen iceage! Alla i familjen älskar dom!

Troligen blir det den svarta som får heta Sid, den lite rundare röda Manfred å den andra röda Diego.

Här kommer bilderna.

w006-1.jpg


w013.jpg


w014.jpg


w008.jpg


w009.jpg


w011.jpg
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

visst e dom?=) särskilt den röda som ligger på rygg på ena kortet=) skön stil=)

Jo de finns faktiskt en ras som e sötare, mops=). fast har aldrig träffat så små vapar i verkligheten...
 
Sv: Nu har valparna kommit! (dvärgpinscher)

Blir nog Sid, Manfred och Diego. Får se vem som blir störst, han får heta Manny:) . Naggur eller jag lägger in bilder när de öppnat ögonen. De är 1 vecka idag.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi har länge diskuterat valp hemma men inte kommit överens om ras, vi har båda två haft stora hundar med mycket jakt tidigare, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 362
Senast: service
·
Övr. Hund Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa en hundvalp och nu har båda våra liv gjort det möjligt. Det lär inte ske förrän till...
Svar
11
· Visningar
1 991
Senast: Aningsfull
·
Hästvård Tänkte höra mig för lite om erfarenheter här. Ska prata med veterinär imorn igen eftersom det inte är akut men det finns alltid folk på...
Svar
0
· Visningar
1 128
Senast: maria_b
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 006
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp