JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nu lägger ST ned utredningen mot Malmqvist
Moderator
Hästnyheter
Nu har dom fallit i det omtalade målet om hästen Staro Harley. Tränaren Tomas Malmqvist frikändes på de flesta punkter. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
För två veckors sedan valde tingsrätten att gå på Tomas Malmqvist linje i ”Staro Harley-fallet”. Nu har även ST:s överdomstol ogillat...
Hästnyheter
Svensk Travsport såg en ökning av antalet felaktiga drivningar under 2016. Nu agerar man genom att förlänga den så kallade...
Hästnyheter
Svensk Travsport har nu genomfört en utredning kring den lärling som anklagats för att behandlat hästar i ett större travstall illa. ...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Haha, tack jag vet inte om han får höra det eller får hybris då. Jag blir i alla fall glad så tack :D
Lillefrun
10 minuter sedan
Svar: 1 277
Visningar: 76 838
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag byter tupp ofta, av många anledningar. Någon har varit ful mot hönorna, för lite uppvaktande (typ de jag har nu), dåliga på att visa...
Efwa
23 minuter sedan
Svar: 1 938
Visningar: 187 606
Djur
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Vill också säga att ur uppfödar synpunkt (även om väldigt liten sådan) vill man inte ha kvar dem. Mamman asgrinig på de små, massa jobb...
Bulldoozer
27 minuter sedan
Svar: 14
Visningar: 374
Hund
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Tack snälla du! Det blev en stor hingst! :D
Så jättebra! Är det mycket parasiter på de andra hästarna där hon går? Vissa platser...
chiiliacanth
3 minuter sedan
Svar: 90
Visningar: 9 368
Avel
Vad ska jag välja?
Hästmänniskan Aldrig stall 1, hade inte kunnat leva med att ha hästen i ensam i en hage mindre än en ridbana 😔
Stall två beror på vad som menas med...
Bison
20 minuter sedan