Nu måste jag ha hjälp!!! (träns)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 679
Sv: Nu måste jag ha hjälp!!! (träns)

Willab har jättefina träns! Har själv ett med vita dekorsömmar på nosgrimma och pannband. Bra kavlité tycker jag också att det är. Kostar ca 380kr.. :banana: Finns väl bl.a på granngården..

Ok :D . Jag blev nästan "rädd" ett tag att du på något sätt hade klonat vår pålle eller nåt :)

Det syns inte så bra på min lilla bild men de är riktigt lika. I alla fall på huvudet. Trodde kanske det var någon brorsa eller så men vår är efter Troll Jahn. Hur som helst, fin pålle har du! :d

Jaså... men då måste du ha en riktigt fin häst du också!!

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 413
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 886
Kropp & Själ Ja som rubriken säger, vad längtar du till eller efter? Någon dröm som kanske är svår att uppnå som du ändå verkligen önskar eller saker... 2
Svar
37
· Visningar
2 874
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Blev lite intresserad av frågan när jag för nyfikenhetensskull testade lite flera funktioner i min stegräknar-app, däribland mat- och... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
17 355
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka