Nu råkade jag trycka på nånting igen..

*tove*

Trådstartare
Ja, jag lyckas ju alltid trycka på några knappar här och där så saker på datorn ändras. Nu döljer sig det sig där man skriver i internetadresser och sånt där uppe. Kommer ju fram när man håller musen där, men det är så segt. Vill ha det som det var innan.. Någon som har lust att hjälpa mig? :)

Sv: Nu råkade jag trycka på nånting igen..

Kan du ha råkat trycka på F11? Det lyckas jag jämt med, och det brukar bli ungefär så som det verkar ha blivit för dig :)

Sv: Nu råkade jag trycka på nånting igen..

Fungerade det? :) Det tog mig evigheter innan jag insåg att det var F11 som jag råkade trycka på jämt, så försök komma ihåg det ;)

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 622
Senast: qitis
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 233
Senast: Rosett
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 035
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka