Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
.... har jag också lyckats knäppa några råttbilder! De är väl inte så himla bra dock (eftersom rått klättrade så högt upp i trädet att jag inte kunde annat än ta bilderna underifrån) men det är ju ändå något.
Oj, vad kul att höra. Får ta nya bilder någon dag sedan. Det är lite irriterande att mitt 'riktiga' minneskort till kameran ligger I datorn bara, och att jag är för lat för att koppla ur alla sladdar och vända uppochner på burken. Det minneskortet jag har nu får bara plats med en sisådär tio bilder och det är ju ingenting!
10?!
OMFG, det skulle jag aldrig överleva med. Jag får plats med 40, fick plats med 60 (totalt då, 2 minneskort) tills en viss ungjävel slängde ut andra minneskortet i regnet *dö döden dö*
Nej, jag menar det. Det funkar liksom inte! Kortet i datorn har dock plats för runt 60 bilder (om inte fler) så jag får kanske försöka lirka ut det ändå. Det lär ju behövas plats för många bilder om jag ska kunna få åtminstone ett par bra kort på råttorna, liksom.
Hehe, jag har fortfarande inte orkat lirka fram minneskortet men jag tog ändå några bilder till idag. På Edla. Hann ta fyra bilder, sen tog batterihelvetet slut.
Hundavel & Ras
Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...