Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Lamborghini

Trådstartare
Sovrummet, vi har precis tapetserat... Ska lägga in vitt golv också men vad sjutton ska vi ha för färger på gardiner, överkast o sånt? Ni hade så bra förslag till vardagsrummet :)

dscn0439_26026237.jpg


dscn0450_26108749.jpg


Konturerna på blommorna är guld.

Tror ni på vitt golv förresten? Den väggen som inte syns alls är en garderobvägg = 6 st vita garderober.
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

tycker nuvarande golv var helt okej med tanke på att ni ska ha barn som kan pinka, bajsa och rita och slite på golv fruktansvärt mkt :rofl: Fast vitt golv låter onekligen väldans hett!
Jag hade satt vita linnegardiner. Vad har ni för färg på möblerna som ska in?
Såna här vita i linne har vi http://filiduttan.blogg.se/images/2008/img_0087_22335790.jpg från Ellos är dom, I love them!!!!!
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Tror vitt golv blir jättefint!
Jag hade nog valt att ha vita gardiner och överkast också, men så har jag snöat in på vitt också :angel:
Kan nog bli fint med guldiga och kanske gröna/olivgröna kuddar. :)
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

tycker nuvarande golv var helt okej med tanke på att ni ska ha barn som kan pinka, bajsa och rita och slite på golv fruktansvärt mkt :rofl: Fast vitt golv låter onekligen väldans hett!
Jag hade satt vita linnegardiner. Vad har ni för färg på möblerna som ska in?
Såna här vita i linne har vi http://filiduttan.blogg.se/images/2008/img_0087_22335790.jpg från Ellos är dom, I love them!!!!!

Jag VÄGRAR ha ett rosa/grått golv :rofl: Dessutom är det inte så dyrt med laminat :D Å ett par år ska det nog hålla (innan vi flyttar).

Det blir ek-möbler som ska in! Får se om det passar öht... Funderade på vitt o svart på gardiner o överkast, men jag vet inte?
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Tror vitt golv blir jättefint!
Jag hade nog valt att ha vita gardiner och överkast också, men så har jag snöat in på vitt också :angel:
Kan nog bli fint med guldiga och kanske gröna/olivgröna kuddar. :)

Oh det lät inte helt fel med kuddarna, ska kika på Indiska dom har väl massa sånt!
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

då röstar jag på vitt och guld/beige-detaljer i rummet :)
och massa trevlig belysning!!!!!
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

till beige och vitt och guld tror jag tex turkost brukar passa, själv är jag dick kräkless turkost... kanske vinrött funkar?
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

min sambo förbjöd mig att använda mer vitt när sovrummet skulle inredas. Annars fick jag helt fria händer.

Valet föll på gardiner i en mörk lila/vinröd färg med blommor i guld och lite svart. Supersnygga!! Har inte fått hem dem än så kan inte lägga ut bild. Sambons mamma har en tyg/inredningsaffär :laugh:

Så vårt kommer bli lila/vinrött, guld och lite svart. Så det röstar jag på!

Helt övertygad om att det kommer bli fruktansvärt snyggt.
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

min sambo förbjöd mig att använda mer vitt när sovrummet skulle inredas. Annars fick jag helt fria händer.

Valet föll på gardiner i en mörk lila/vinröd färg med blommor i guld och lite svart. Supersnygga!! Har inte fått hem dem än så kan inte lägga ut bild. Sambons mamma har en tyg/inredningsaffär :laugh:

Så vårt kommer bli lila/vinrött, guld och lite svart. Så det röstar jag på!

Helt övertygad om att det kommer bli fruktansvärt snyggt.

Jag hade nog velat ha nån sån mörkare färg om tapeterna varit ljusare.. men jag vill inte förminska rummet mer än nödvändigt. Typ så har jag fått för mig :D

Varför ville han inte ha vitt, så fräscht ju! :love:
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

jag vet!
slogs länge för det. Men när det är han som betalar det mesta så fick han ändå bestämma vad han absolut inte ville ha.
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

vill ni ha lite mer "värme" till rummet föreslår jag antingen vinrött purpurlila eller någon mörk grön som smälter ihop med guld, ska du dessutom ha vitt överkast har indiska har mkt kuddar, ljuslyktor sånt där mysigt :)
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

vill ni ha lite mer "värme" till rummet föreslår jag antingen vinrött purpurlila eller någon mörk grön som smälter ihop med guld, ska du dessutom ha vitt överkast har indiska har mkt kuddar, ljuslyktor sånt där mysigt :)

Jag ska kika på Indiska :) Låter ju dömysigt!
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

tror det skulle bli fint med nåt brunt i passande nyans också!
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Vita spetsgardiner hade jag kört på, för jag är insnöad på det själv. (Hade inte valt linne, eftersom jag personligen är jättetrött på det, men smaken är tudelad!)

Sen älskar jag rosa, så jag hade kört på rosa överkast med massor av roliga kuddar i brunt, rosa, guld osv.
Kan tyvärr inte länka in bilder från E**os, men de har ett rosa överkast jag tror hade passat.

De här passar ju bra i färgerna, men känns kanske inte som din stil?
810_m.jpg

761_m.jpg
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Tror min sambo skulle protestera på rosa :D

(E**os kan du länka bilder från om du trycker på +tecknet först så det öppnas i ett nytt fönster)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ta ut en värderingsman för omvärdering av min bostad i förhoppningen att kunna lägga om lånet. Nu har jag däremot haft en vild...
Svar
13
· Visningar
892
Senast: lil-sis
·
Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: cewe
·
Hemmet Vi har sagt upp vår hyresrätt och fick igår en bekräftelse på uppsägningen. Det är så trist, en hel sida med enbart "du är skyldig...
2
Svar
26
· Visningar
4 560
Senast: Voeux
·
Hemmet Det är dags för ommålning i lägenheten. Vi bor litet, omkring 65-70 kvadrat, i två rum och kök. Det är ekparkett (ska bli) i hela...
2
Svar
37
· Visningar
2 101
Senast: Sissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp