Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

den ser grå ut, men jag brukar gilla materialet (om det nu är det jag tror). vävningen gör att att det blir naturliga färgskiftningar och det ger mer liv och lyster.

tapeterna är ju grå/gröna så det är väl ingen nackdel isåfall :D
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

det behöver inte bli mörkt nödvändigtvis. med tanke på att ni nu ska ha vitt golv (vilket låter skiiitsnyggt!! :D ) så kommer alla detaljer och färger framhävas. Då behövs inte lika mkt skräp som ofta blir då man inreder med vitt. Vitt är för simpelt, helt enkelt, det passar till allt, det är tråkigt enligt mig!! Nu menar jag såklart som i gardiner, mattor, överkast mm. Vita väggar och golv är däremot ofta en fördel, all inredning ser så mkt fräschare ut då.
Spring in på Indiska (mitt mekka!!), där har dom skitsnygga överkast och kuddar i bra färger och material.

åh gud, jag önskar jag hade massa pengar att bara lägga på inredning... :/
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

nej nej, jag är bara nyfiken på hur den egentligen såg ut när du sa grönt och guld. det brukar vara sååå snyggt! sorry, om jag är lite kort i tonen, det är inte meningen. knaprar morfin så orkar inte engagera mig allt för mycket i skrivandet :crazy:.
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

var in där idag och dregglade över diverse textilier. så mycket snyggt i grönt/gult, brunt/guld, vitt/guld. jag har nyligen kommit på hur snyggt guld är... skulle kunna sno med mig både det ena och det andra. såg ett sånt snyggt överkast men det verkade som om det bara fanns till enkelsängar? Någon som vet om de gör till dubbel också?
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

På mindre affärer kanske dom inte har det, av platsbrist eller nåt. Åk till indiska i sthlm, där har dom allt som oftast det.
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Jag röstar också på längder! (Läste i en inredningstidning att paneler var ute ;))
Annars tycker jag det låter jättefint!


hmmm... inte bara jag som tycker det känns som de är uttjatat då :) köpte tyg som skulle bli sk hissgardiner men det blev hmm.... en egen variant:) ska lägga ut bilder när jag är färdig blir under dagen :)
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

inredningsbutiken chilli har oxå mkt men tror dock inte den finns inne i sthlm vet att den finns i uppsala iaf.....
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Vad tror ni om denna då? Lite mörk bild, trycket är helt i guld o kudden naturvit.

image-upload-5-760195.jpg
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Lila?!

Jag vill ha lila :love:

Inne på samma sida? hittade inget...

Vill du länka till det?
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

nu kan ni få tjuvkika lite ;)


Före:
dscn0328_26667148.jpg


Efter:
Listerna är ej ditskruvade än, ser lite mysko ut!
dscn0521_26665917.jpg
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Golvet ser inte helvitt ut? Då kan det nog bli bra med vitt överkast och färgade kuddar, annars känns risken att det är för mycket vitt (om golvet är helvitt).

Jag är väl omodern då som älskar panelgardiner :p Olivgrönt och vitt lät skitbra, bara vitt kan nog bli lite tråkigt.
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Golvet ser inte helvitt ut? Då kan det nog bli bra med vitt överkast och färgade kuddar, annars känns risken att det är för mycket vitt (om golvet är helvitt).

Jag är väl omodern då som älskar panelgardiner :p Olivgrönt och vitt lät skitbra, bara vitt kan nog bli lite tråkigt.

Man ser lite "trämönster" igenom så det är inte vitt och platt som ett papper :D

Jag får sätta upp o se hur det blir!
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Nu har jag lite bilder på en halvklar lägenhet :D

Lägenhet före:
lgh_20034641.jpg


Kök efter:
dscn0572_27718389.jpg


Sovrum efter:
dscn0589_27718499.jpg


dscn0591_27718521.jpg


Del av vardagsrum:
dscn0574_27718411.jpg


Ska försöka fota helfärdiga rum i helgen :)
 
Sv: Nu vill jag har hjälp igen :) (färger)

Det börjar ta sig :)

Kan nog bli riktigt fint när det är klart.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ta ut en värderingsman för omvärdering av min bostad i förhoppningen att kunna lägga om lånet. Nu har jag däremot haft en vild...
Svar
13
· Visningar
892
Senast: lil-sis
·
Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: cewe
·
Hemmet Vi har sagt upp vår hyresrätt och fick igår en bekräftelse på uppsägningen. Det är så trist, en hel sida med enbart "du är skyldig...
2
Svar
26
· Visningar
4 560
Senast: Voeux
·
Hemmet Det är dags för ommålning i lägenheten. Vi bor litet, omkring 65-70 kvadrat, i två rum och kök. Det är ekparkett (ska bli) i hela...
2
Svar
37
· Visningar
2 101
Senast: Sissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp