Nübuckstövlarna från Hööks!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 806
L

Lord Owen

Vad tycker ni om dem? Alltså de bruna stövlarna, fårskinnsfodrade med vaxad yta? Hu är de i kvaliteten? Funkar de bra och är sköna? :)

Sv: Nübuckstövlarna från Hööks!

Bättre stövel fins inte :) Jag har haft mina i tre vintrar nu och är "hela" dragkedjan gick sönder :crazy: men går ju att byta, varma! Har man fått upp värmen i dom innan man sätter sig på hästen så håller dom kylan ute länge :)

Skall finnas en till tråd om denna stövel

Är det någon som vet om de fortfarande finns i sortimentet?
Jag har inte sett dem på hemsidan på länge och i en av butikerna som jag har varit i verkar den modellen vara betänkligt urplockad. :(

Jag skulle behöva nya vinterridstövlar och har funderat bland annat på dessa.
Andra tips mottages gärna. De ska vara fodrade (gärna med fårskinn :love: ) och helst gå att rida dressyr i.

Äskar dom:)
Haft dom ca 4 vintrar nu.
Likaa bra men lite slittna så det har blivit ett par nya iår varma:D

dom är jättebra! sköna och mjuka, varma och man behöver inte gå in dom :P. det här är andra vintern jag har mina och de har inte fått en skråma eller nåt.

de är slut i alla storlekar i de flesta hööks i mellan sverige nu. :crazy: jag köpte mina lite för höga i skaftet bara för det men fick inte skaftlängden att gå ihop med storleken så de var inget stort problem! det är jättesköna har jag upptäckt nu, och håller vatten borta bra :) :love:

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 077
Senast: Ajda
·
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
753
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 230
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka