Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han brukar inte få följa på dan, där var kl närmare 23 så vi var väldigt ensamna på byn.Haha följer den andra bara med sådär @SkorpSmulan ? Vad händer om ni möter en bil?
Ser ju ut som om båda är lösaHan brukar inte få följa på dan, där var kl närmare 23 så vi var väldigt ensamna på byn.
Stråla gick lite lös som ung, när vi inte bodde i byn utan en bit utanför. Tills hon började hitta på för mycket hyss. Shettisen går ofta lös. Då det inte är grästider för då går hon ingenstans.Ser ju ut som om båda är lösa
Rider ibland med en som handhäst men det har var ju tufft![]()
Hur går det på nya jobbet, @Maui? Får du nån semester?
@SkorpSmulan hahahah vad kul!
@tuaphua Härligt med träningsläger!
Vi styr kosan mot fälttävlansveckan nästa vecka, Bosse o jag startar vår första fälttävlan 90 klass och ungen ska rida SM! Lite mallig är jag allt att jag tagit fram henne från 70 cm till *-ig klass! Sen är SM skitsvårt o vi får vara väldigt glada om hon kommer runt men jag är glad för det!
Jag har det ganska lugntHur går det på nya jobbet, @Maui? Får du nån semester?
@SkorpSmulan hahahah vad kul!
@tuaphua Härligt med träningsläger!
Vi styr kosan mot fälttävlansveckan nästa vecka, Bosse o jag startar vår första fälttävlan 90 klass och ungen ska rida SM! Lite mallig är jag allt att jag tagit fram henne från 70 cm till *-ig klass! Sen är SM skitsvårt o vi får vara väldigt glada om hon kommer runt men jag är glad för det!
Vi hade ju planerat att betäcka Hedda i år men så gick hon ju så bra att Sara ville tävla henne vidare.@Maui så det blir ev nästa år? Min kompis ska betäcka med honom nu i år. Fått sin andra dräktig med Elliot.
Vi hade ju planerat att betäcka Hedda i år men så gick hon ju så bra att Sara ville tävla henne vidare.
Måste nog bli nästa år sen är hon ju väldigt gammal17 nästa år.
Lilla Rut är så söt
Så jobbigt att det inte funkar att rida ut. Kan inte barnen rida med dig så du får sällskap? Är ju inte bra att hon stannar o inte funkar.
Var på Hoppträning igårSå himla kul. Rivica är så käck.