Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är en till i samma sitsHar också en lättfödd boll a la popcorneffekt bara hon ser mat, och tyvärr med depåer. Hopplös att få smal, blir knäpp om hon inte får hyffsat med mat dessutom. Och matte lever med ständig fångest så här års
![]()
Haha, nej det är då verkligen en förening som mjölkar allt de kan från sina medlemmar...
Kul med två, önskar jag hade haft tid till en till.
Ja det är jätteroligt, inväntar den första stora motgången men än så länge håller den sig på avstånd
Vill så gärna starta dressyr men känner mig så himla osäker med en grön 4-åring. Vet att man tävlar för fullt på dem nu men jag har knappt suttit ner på henne i trav än men hade varit riktigt roligt om man kunde komma ut.
Ska se om det finns någon P&R i närheten![]()
@Tessalonica Jag satt ner på Rivica nåt varv då och då när vi tränade till kvaliteten som gick på hösten. Du har inte bråttom. Åk ut o hoppa med henne istället. Kungsbacka börjar sina utomhus c-r strax.
@polly p Gör som Nova säjer så blir det nog bra
Jag måste omvärdera sitstränaren. Hon fick mig nog att sitta rakare i sadeln men att sitta mer framåtlutad är helt felNu har jag ridit tre ggr för den finska tränaren o jag känner hur hon får igång Rivica att använda bakbenen. Hela hästen växer under mig o hon säjer hela tiden att jag ska sitta på bakbenen o inte får komma fram. Stabil i bålen o i armbågen men mjuka lösa händer som ska kunna flyttas hur som helst utan att det drar hästen i munnen. Svårt
Känner mig som en nybörjare men tror verkligen att detta ska bli bra på sikt.