Nummerbricka

micaelathegreat

Trådstartare
Syrran ska tävla nästa helg (för första gången på evigheter) och då vi bara har ett TR från tidig stenålder undrar jag om man måste ha med sig egen "nummerbricka" på lokaltävling.
/ Vitsippa
 
Det bästa är att ha med egen, men oftast kan man hyra el köpa en billigt på tävlingsplatsen.
MVH julia
 
Ja och om ni nu under några omständigheter inte skulle hinan få tag p åen nummerlapp så är det bara att göra en egen, som är stark och har de rätta måtten.
 
:D jag har nu inhandlat ett stycke nummerbricka för den ohemula summan 19 kronor!

någon sa till mig att man inte behöver nummerbricka på lokaltävling, därför var det bäst att fråga. kommer ej ihåg vem men misstänker starkt att det var damen som höll i min grönt kort kurs i våras.. (hon borde väl ha vetat?) :crazy:
 
Jag lyckas alltid glömma nummerbrickan så jag kör med vad som kan hittas i bilen, gammalt kvitto lr nått, sen gäller det att hitta en tråd nån stanns och sen är det bara att försöka knyta fats i stiglädret lr martingalen... :D
 
Man måste ha nummerlapp i alla tävlingar, från lokal och uppåt! Ett tag hade dom inte krav på det, eftersom det var nytt...Men nu är det det och man kan få böter om man rider utan! Jag gjorde min egen lapp, funkade jättebra. (frågade i sekretariatet för säkerhets skull...) :)
 
Fan vad ni är bra! :bow: :bow: :bow:

Ska iväg med unghästen på första tävlingen på söndag ch hade inte en tanke på nummerlapp!!! Har inte tävlat på nåt år och känner mig helt lost!

Tur att ni finns! :love:
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 601
Senast: hhere
·
Juridik & Ekonomi Jag har skrivit på kontrakt på en hyresrätt och ska nu sälja min bostadsrätt. Jag har två uppskjutna reavinstbeskattningar från tidigare...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 402
Senast: Dentaku
·
Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Sootie
·
Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 293
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hyra ut rum i lgh?
  • Dejtingtråden del 37
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp