Ny bil hjälp!

Julienne

Trådstartare
Jag måste köpa mig en ny bil och funderar då på att ionte köpa någon äldre modell igen utan köpa mig en nyare kanske runt 09-12års modell.

Jag har kollat lite på Subaru då jag har en nu och älskar den men tycker nästan de drar lite mycket.. 0,9 blandad körning (bensin dock) för de modellerna ungefär..

Har ni några förslag på bra bil?

Här kommer lite önskemål om bilen
*4hjulsdrift (ett måste om jag ändå ska köpa så dyr bil)
*gärna ganska billig i skatt och inte drar så mycket soppa
*Bra dragbil som får dra ganska ordentligt, väldigt gärna 1500 på b kort men de är väldigt svåra att hitta så jag kan tänka mig att ta högre körkort istället.
*Hållbar och skön att åka i
*Får gärna inte kosta 300k...

Har ni några bra tips åt mig?

Kör ungefär 100 mil i månaden som snitt så jag vet inte om det bär sig med en diesel bil..?
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 487
Senast: iNHALE
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Bonita4
·
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
916
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp