Bukefalos 28 år!

Ny bildsida !

Mina knän viker sig när jag ser dem!
Urfina!
Fast om jag skall vara ärlig, så är jag helt såld på mamman!
Urtuff teckning!
Hur söta de små än är, så hade jag nog velat ha henne i alla fall!

- Om det är lov att drömma! ;)
mvh
 
När hon flög på min huskatt så var hon billig :mad:

Hon är så fin, min sötnos men hon är en riktig hagga ibland. Hemma är hon jättesnäll dock, och det är huvudsaken
 
Ny kull på mamman nästa höst, så sätt igång. Då kan det bli fler olika färger och alla honor blir 2-färgade då, svartröda, brunröda, blågråbeiga eller rösablåbeiga (:confused:). Hanen är redan bestämd, även om han bara är 6 månader och inte könsmogen än. :angel:
 
Fia är inte nöjd, hon fick stryk av Yoga igår :cry:

Little Angel räknar jag inte med eftersom hon var död. Så eftersom hon inte är reggad och "inofficiell" så fick detta bli A-kullen. :)
 
Ja, efter 1 dygn ute kom hon in. Och hon ligger på sin hylla i sovrummet, trots att Yoga har sina ungar där också. Men Yoga har koll på Fia och Fia halvkryper fortfarande runt i lägenheten.
Fast det lägger sig nog när Yoga märker att Fia inte vill illa. Fast jag skäms fortfarande nått enormt !! :cry:
 
Gjort är gjort, skämmas lönar sig inte...

Håller tummarna för att det ska gå bra! Förhoppningsvis får Yoga gröt i huvudet så att Fia ser vilket våp den nyblivna morsan är ;)

mandalaki
 
Jag såg på din sida att de fått namn ! Jättecoola namn !

Jag tror att katterna nånstans förstår hur läget är med ungar och sånt - Fia vet att inte närma sig alltför mycket och Yoga kommer snart att inse att Fia inte vill något ont.
 
Jag tänkte på en grej när jag läste på din hemsida: Ska du inte skriva ut vilken av kattungarna som är hane resp. hona? Det framgår ju inte sådär jättetydligt av namnen menar jag.
 
Nej, jag såg det. Det är ju inte jag som sköter hemsidan, men jag ska mailar hon som gör det.

Jag kan inte såntdär :o :angel:
 
Äh, det är ju plättlätt! Och så roligt!! :bump:
Jag är helt och hållet självlärd (ok, lite hjälp från snälla bukemänniskor fick jag väl :smirk:), och jag lyckades knåpa ihop en hyfsad hemsida på ca tre veckor! Innan dess hade jag inte en susning om hur man gjorde en hemsida!
 
Äsch, jag har inte lagt ut en krona på något våra program. De är hmladdade eller kopiera av kompisar allihopa. ;) :angel:
 
Visst är dom? Jag är helkär i den lilla blåvita honan, hon är så himla charmig !!

Lillkillen är en rolig prick, idag kliade jag honom bakom örat, då kom baktassen. Du vet sådär som katter kan göra när det kliar skönt. Och när jag kliade honom på magen mellan bakbenen så skickade han ut hela tungan !!?? :confused: :love: Ibland börjar han snutta också när man kliar honom på magen. :smirk:
 
var har du fått alla rosetter ifrån..... :eek:
jag ställer ju hela tiden o har väl en sisådär 20 st....*avis* :mad:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 492
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 932
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Har en son på 3 månader som sover jättebra på nätterna. Ammas till sömns vid ca 19.00 och sen sover han hela natten till ca 07.30 med...
2
Svar
39
· Visningar
3 829
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
5 939
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp