Bukefalos 28 år!

Ny bildsida !

Hmmm, det är inte mina :o
De där korten är tagna när Yoga var hos S*Swan Klei's Maharadja. Hans ägare är rätt gammal i gemet :rofl:
 
:rofl: :rofl: :devil: :rofl: :rofl:

Jag är SÅ sugen på att ställa ut jag med. Undrar om man vågar testa Yoga en gång till nu när hon haft barn. Eric sa till mig att ta en kull på henne så skulle det nog gå bättre... :angel:.
CH kan vi ta, och kanske nått CACIB, men sen är det nog stopp. Skrutten har ju massor av vita stickelhår i de svarta fläckarna och jag tänker inte rycka loss dom.
Men jag vet inte, är det panisk katträdsla som jag tror det är, så spelar det ju ingen roll att hon varit mamma.
 
Förresten så är det möjligt med blå hanar i nästa kull, inga honor. Ska du ha en kille då? Vi kan göra ett byte som vi sa, och du ställer ju i katt III iaf.
 
Glömde säga att självklart får du spara. Ska du ha den ute på nätet som offentlig sötnos, så vill jag dock ha en länk eller iaf hans namn med vid bilden.
 
Nädu, jag tänker spara honom för eget bruk... :cool:

Kanske möjligen maila till nån kompis också :angel:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 491
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 929
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Har en son på 3 månader som sover jättebra på nätterna. Ammas till sömns vid ca 19.00 och sen sover han hela natten till ca 07.30 med...
2
Svar
39
· Visningar
3 829
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
5 939
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp