Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
nyfiken....!!
följer tråden med spänning, vill nog gärna slänga in en beställning jag med har ju en kille med ganska lång och rak rygg så de låter ju osm den borde passa oss
Har ni inte fått svar i slutet av månaden så hör av er! Ska ner till tingsryd då och köpa alger till kraken, kanske kan ta och kika runt lite = )
Funderar själv på en bomlös i slutet av sommaren ev under vintern = )
Jag vill också veta mer om dessa sadlar...
Funderar på att införskaffa en till vbl. tanten som ska gå som "promenadhäst" ett längre tag nu...
Hoppas de kommer in snart...
Sadeln kommer inte in forran vecka 28 eller vecka 29, jag har bestallt en och fatt det svaret av ansvariga i butiken. Jag raknar kallt med att den kommer tidigast vecka 29...
eftersom det typ bara jobbar en kille i butiken så var det nog han jag tror du pratar med,han är jätte duktig. har hjälpt mig med sadel och så, ville bara säga de
Juridik & Ekonomi Du kan ha möjlighet till bostadsförtur om du kollar upp det https://www.hemhyra.se/nyheter/har-fick-olika-grupper-fortur-till-bostader/