Ny bomlös sadel hos Börjes!

Sv: Ny bomlös sadel hos Börjes!

nyfiken....!!
följer tråden med spänning, vill nog gärna slänga in en beställning jag med ;) har ju en kille med ganska lång och rak rygg så de låter ju osm den borde passa oss :D

å när kommer det på deras e-shop? :D

under juli. de ska ater komma med info om grader pa jarnen och langder. det kommer dock inte ha losa jarn att kopa tyvarr

juli.. jätte länge kvar ju.. fast jag har ju förvisso inga pengar nu heller ;P

*kl*

*Puttar upp*

Har ni hört något nytt från dom? Funderar på att åka upp och köpa en sådan men vill ju inte åka upp i onödan :p

Har ni inte fått svar i slutet av månaden så hör av er! Ska ner till tingsryd då och köpa alger till kraken, kanske kan ta och kika runt lite = )
Funderar själv på en bomlös i slutet av sommaren ev under vintern = )

Det fanns INGA i affären i fredags i allafall. Skylten med pris stod kvar, men det fanns inga sadlar. De har kanske inte kommit in ännu?

ajdå...synd! Tänkte det skulle vara perfekt nu när hästen gått på bete men vill ju inte köpa en torison eller någon dyr sadel

*kl*

Jag vill också veta mer om dessa sadlar...
Funderar på att införskaffa en till vbl. tanten som ska gå som "promenadhäst" ett längre tag nu...
Hoppas de kommer in snart...

Jag ska eventuellt ner på fredag eller i början av nästa vecka!
Ska se om det har hänt ngt då! Tar med kameran utifall att!

Sadeln kommer inte in forran vecka 28 eller vecka 29, jag har bestallt en och fatt det svaret av ansvariga i butiken. Jag raknar kallt med att den kommer tidigast vecka 29...

eftersom det typ bara jobbar en kille i butiken så var det nog han jag tror du pratar med,han är jätte duktig. har hjälpt mig med sadel och så, ville bara säga de
:)

Ja, jag har da pratat med bade en tjej och en kille, mestadels killen iofs men aven en tjej sa det finns nog flera som jobbar dar.

Klart det finns fler som jobbar där, men bara en kille. Ola heter han för övrigt = ) haha.

Jag ska till Börjes idag, ska kolla om det kommit in ngr sadlar, men det kanske är tveksamt om de sa v.29.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 295
Senast: iNHALE
·
G
Utrustning Hejsan! För några månader sen köpte jag en bomlös sadel som den tidigare ägaren sa var en knights bareback. Dock så när jag fick den så...
Svar
6
· Visningar
1 206
Senast: svea
·
Utrustning Visst var det någon/några här som tagit bort det hårda framvalvet i sina Torsionliknande bomlösa sadlar? Har för mig att jag läst om...
Svar
11
· Visningar
1 073
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka