Ny dator och äldre program?

magruder

Trådstartare
Jag planerar att under hösten köpa en ny stationär dator och jag undrar om det är någon på Buke som vet om man kan lägga in två äldre program (Photoshop Elements och Page Maker 7) på en ny burk. Använder dessa två program flitigt på den dator jag har nu och håller tummarna att de ska gå att få in även på en ny dator.

Jättetacksam för svar

Sv: Ny dator och äldre program?

Jag planerar att under hösten köpa en ny stationär dator och jag undrar om det är någon på Buke som vet om man kan lägga in två äldre program (Photoshop Elements och Page Maker 7) på en ny burk. Använder dessa två program flitigt på den dator jag har nu och håller tummarna att de ska gå att få in även på en ny dator.

Jättetacksam för svar

Har du programmen på skivor är det bara att installera och hålla tummarna att det fungerar i Vista eller Windows 7 (Jag vet inte vad man får idag)

Jag har Photoshop 7 (släpptes 2002, tror jag) och det fungerar utan problem på min nya Vista-dator, liksom Diablo II (spel, release 2000).

Hade massa trassel med att installera gamla program när jag hade Vista. Jag gick tillbaka till XP.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 695
Senast: Dopy
·
Katthälsa Såvitt jag förstått så räknas katter som seniorer när de passerat 7 år. (rätta mig gärna om jag har fel!) På vilket sätt ser man på dem... 2
Svar
23
· Visningar
4 569
Senast: Skjøldur
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken... 2 3
Svar
52
· Visningar
9 228
Senast: Fiorano
·
IT & mobiler Lagom inför jul har min dator gått på ledighet och är ytterst osamarbetsvillig. Sedan några dagar tillbaka kraschar samtliga webbläsare...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Lime
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V