Var inne lite på min "sida" förut och en sak slog mig.
När jag reggade mig första gången så valde jag en tremånadersprenumeration. I början fick jag mycket meddelande och besök. Jättekul att börja läsa och svara vissa. Men det dog snabbt ut. Sista månaden var stendöd!
Sen beslutade ju jag att ta bort profilen när mina tre månader var slut och jag hade fått en rätt bra kontakt med Mr Dejt. Det gick några veckor och han var ju kvar med sin sida. Så jag bestämde mig som bekant för att sparka igång min igen. Men jag ville inte betala denna gången.....Körde en snikvariant. Fick ta ett nytt nick. Presentationen blev ungefär den samma. Lite finslipning. Två av bilderna satte jag in igen och sen valde jag några andra. Bortsätt från mitt nick så var det ju i stort sett samma profil.
De jag skrivit med första gången blockade jag. Orkade inte lägga tid och energi på kontakter som inte lett någonstans. Orkade heller inte sitta och älta varför jag var tillbaka eller få sura meddelanden.
Första dagen fick jag närmare 200 besökande och ett 30-tal meddelanden. Kommande dagar låg besökarantalet strax under tresiffrigt dagligen och ett tiotal meddelanden. Märkligt eftersom jag 3 veckor tidigare varit helt ointressant.
Jag såg ju att flera var "gammalt" MP-folk. Några hade jag tom fått meddelanden från förr. Men ingen verkade fatta att jag var samma som förut. Endast en skrev att han kände igen mig men då hade han inte skrivigt för då provade han att dejta en.
Intresset höll i sig ca en vecka...det ebbade ut rätt snabbt. Nu mindre än tre veckor senare är det ganska dött igen.
Tycker det är väldigt märkligt att så få verkar komma ihåg vilka de skickat komplimanger och meddelanden till. Fick bla ett meddelande från en som skrev " Du var vacker och verkar trevlig och mysig" Han skrev några meddelanden sist gång också som jag inte svarade på. Anledningen att jag inte svarade var för att han gick direkt på utseendet och tog upp det i varje meddelande. Men ändå känner han inte igen mig 3 v senare....
Någon mer som märkt av att intresset för ens profil snabbt minskar? Är det lika på andra sajter? Är karlar lika på när man är ny där och dementa?
Jag är på Happypancake och då jag bytte bild för ett antal veckor sedan så hade jag ett stort uppsving, men nu är det dött och stiltje igen. ...och de flesta som tar kontakt är ynglingar som berömmer utseendet. Utseendet verkar nog vara det primära för lite äldre också. Får många kommentarer om det, men inte så många om resten av min profil.
Funderar lite på att regga mig på MP igen och ta ett 3-månaders medlemskap, men jag vet inte...