Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.

Att han har en klädstil jag inte gillar kan man nog överse med, va?
Sånt kan ju förändra sig med tid och själv är han jättefin att se på :). Vi får se vad det blir av det, skönt när man får ta det lite långsamt.

Beror på hurudan klädstil det är... ;)

Vi bor ju ute på landet och han har inte dejtat på ett tag så han har nog blivit lite väl bohemisk kanske... ;)
Men vad vet jag, kanske han klär sig bättre när han åker in till stan, det vet jag ju faktiskt inte. Äsch, det ordnar sig, först ska vi lära känna varandra!

Inser du inte att det nu är din plikt att förse honom med en partner?

Ja precis.. det är ju min plikt att göra det.
Det är ju också min plikt att vara så tacksam.. för killar som säger att "de är så snälla toppenkillar och därför får de inte tjejer" , de ska man ju vara så himla tacksamma mot. Tacksam att du är normalt trevlig.

Fick nyss ännu ett mail från Mr nobil/text...
Hej, hur har du det?:banghead:
Är man 55 år så förväntar jag mig en lite mer seriös konversation:p

Nästa mail;
Hej hur är läget?
Nu från en man 37 (lite mer förlåten!) som iaf har bild om än ingen annan presentation.... (Såg RIKTIGT bra ut, men intresset svalnar snabbt med bristen att kommunicera...)

Fick nyss ännu ett mail från Mr nobil/text...
Hej, hur har du det?:banghead:
Är man 55 år så förväntar jag mig en lite mer seriös konversation:p

Nästa mail;
Hej hur är läget?
Nu från en man 37 (lite mer förlåten!) som iaf har bild om än ingen annan presentation.... (Såg RIKTIGT bra ut, men intresset svalnar snabbt med bristen att kommunicera...)
Fast kan det inte vara så att de checkar med ett kortare mail om mottagaren överhuvudtaget har intresse att konversera med en? Jag menar, det tar ändå viss tid att skriva brev och har man nätdejtar ett tag så vill man kanske inte förspilla sin energi på en mottagare som inte är intresserad. Så jag kan tycka att du dissar dem lite för lättvindigt ;)

Fast kan det inte vara så att de checkar med ett kortare mail om mottagaren överhuvudtaget har intresse att konversera med en? Jag menar, det tar ändå viss tid att skriva brev och har man nätdejtar ett tag så vill man kanske inte förspilla sin energi på en mottagare som inte är intresserad. Så jag kan tycka att du dissar dem lite för lättvindigt ;)
Men att inte ens ha någon som helst presentation känns ju som att man tar väldigt lättvindigt, och inte så seriöst.... Visserligen sökte den sistnämnda vänskap så det kan ju vara intressant

Jag känner att jag vill dra ut lite på det här, ta det lugnt utan krav på himlastormande känslor direkt för det verkar vara en jättetrevlig kille som jag tror kommer visa ännu fler positiva sidor framöver när hans första blyghet lagt sig lite mer.
Att han har en klädstil jag inte gillar kan man nog överse med, va? Sånt kan ju förändra sig med tid och själv är han jättefin att se på :). Vi får se vad det blir av det, skönt när man får ta det lite långsamt.

PRECIS så var det när jag träffade maken. Vi hade skrivit länge (över ett år vill jag minnas), men aldrig kommit till skott (för ingen av oss var egentligen ute efter ett förhållande.

När vi sedan träffades bestämde jag mig för att verkligen hinna känna efter. Lära känna personen. Vi hade så himla trevligt och roligt ihop, hittade på genemsamma projekt.

Något av det han hade på sig var det tåkrökarvarning på, jag överlevde det. Han försökte ju inte ändra på mig, så som jag ville klä mig.

Jag gick in med inställningen "jag tar det som det kommer, njuter på vägen och ser vad som händer". Det var helt rätt inställning, vi gifte oss efter 1,5 år, jag flyttade in efter några månader.

Fick nog det märkligaste meddelandet någonsin för en stund sen.
"Hej! Har du ett rum att hyra ut v 33?"

Öhhh......Jag bor i en liiiiiten håla ute på landet. Hit åker INGEN. Här händer inget. Åker man hit så är det för att hälsa på någon.

:confused::D

Öhhh......Jag bor i en liiiiiten håla ute på landet. Hit åker INGEN. Här händer inget. Åker man hit så är det för att hälsa på någon.

Han vill nog bara ligga :D

Haha.. vill ha ngt mer än bara sängplats..
Jag misstror ingen..:angel:

Nej… .för mig var han inget ögongodis.
Men någon annan här som vill… tjäna en hacka? Jag kan förmedla vidare!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 092
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
812
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 946
Senast: Palermo
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 280
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka