R
Raderad medlem 94602
Och färgen på nagellacket. Fotvårtor går bort men valkar tyder på att det inte är en latmask!Nej, ingen fot. Hur tänker hon egentligen?
Det är ju på fotens form, färg och friskhet man avgör giftastycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och färgen på nagellacket. Fotvårtor går bort men valkar tyder på att det inte är en latmask!Nej, ingen fot. Hur tänker hon egentligen?
Det är ju på fotens form, färg och friskhet man avgör giftastycket.
Valkar på fötterna!Och färgen på nagellacket. Fotvårtor går bort men valkar tyder på att det inte är en latmask!
Tuggade tånaglar? Yummy...Valkar på fötterna!
Skavsårsplåster tyder på ett aktivt liv, med resurser att köpa nya ännu icke ingångna kängor.
Tuggade naglar tyder på en vighet utöver det vanliga.
Ja.Är det någon som förstår tanken bakom att inte ha någon profilbild men att ha en massa bilder i fotoalbumet där man kan se ansiktet hur tydligt som helst?
Ja.
Du ser inte ansiktet då du slösurfar genom en mängd konton, utan måste visa profilen lite intresse för att se vem det rör sig om.
Den allra värsta ytligheten sållas på så sätt bort.
Tuggade Tånaglar låte lite Ickigt....
Men vigheten för att göra det tilltalar,,,
Fråga kolon: Måste hon pussas ?
Är det någon som förstår tanken bakom att inte ha någon profilbild men att ha en massa bilder i fotoalbumet där man kan se ansiktet hur tydligt som helst?
Det kan handla om att vilja ge ett första intryck i text istället för att bli "bedömd" utifrån en bild, eller tillsammans med bild. Jag har fått en del som skickat lite längre meddelanden, och inte haft profilbild, men poängterat att det finns biler i album som jag kan besöka.Är det någon som förstår tanken bakom att inte ha någon profilbild men att ha en massa bilder i fotoalbumet där man kan se ansiktet hur tydligt som helst?
Reggade mig på mp... Oj vilken skillnad det är på åldern på de som besöker mig på Happypancake och MP. Snubbarna är mycket äldre på MP - de allra flesta "för gamla".![]()
Lustigkurrarna kan behövas. Om inte annat så för att få de "normala" att verka desto bättre.Ge fasiken i "min" bara(Tror han ändå är för gammal...hehehehe)
Tror det kan vara lite fler i övre spannet på MP. Men de flesta är ganska vettiga trots en del lustigkurrar.
Lustigkurrarna kan behövas. Om inte annat så för att få de "normala" att verka desto bättre.![]()