Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och färgen på nagellacket. Fotvårtor går bort men valkar tyder på att det inte är en latmask!
Valkar på fötterna! :love:

Skavsårsplåster tyder på ett aktivt liv, med resurser att köpa nya ännu icke ingångna kängor.
Tuggade naglar tyder på en vighet utöver det vanliga.

Är det någon som förstår tanken bakom att inte ha någon profilbild men att ha en massa bilder i fotoalbumet där man kan se ansiktet hur tydligt som helst?

Är det någon som förstår tanken bakom att inte ha någon profilbild men att ha en massa bilder i fotoalbumet där man kan se ansiktet hur tydligt som helst?
Ja.
Du ser inte ansiktet då du slösurfar genom en mängd konton, utan måste visa profilen lite intresse för att se vem det rör sig om.
Den allra värsta ytligheten sållas på så sätt bort.

Tuggade Tånaglar låte lite Ickigt....
Men vigheten för att göra det tilltalar,,,
Fråga kolon: Måste hon pussas ?

Man behöver väl inte vara särskilt vig för att kunna tugga på tånaglarna? Jag ser mig inte som speciellt vig men jag kan få upp fötterna betydligt högre än så. :)

Men vad är vitsen med att inte ha bilder alls, ingen presentation och inte vara betalande så du kan skriva el ta emot meddelanden? Bara anonymt glutta? Finns rätt många sådana. Glo på folk kan man ju göra över allt utan att krångla med en dator.

kl:
Var på AW i fredags med en kompis, pratade med en snygg, trevlig och rolig kille i lämplig ålder som tyvärr är alldeles för nysingel och vill hålla alla dörrar öppna. Lite fladdrig. Pratade såklart med en massa andra trevliga människor av alla varianter man kan tänka sig och hade en jättetrevlig kväll. Har en liten vänskaplig flört med en olämplig och söt kille där. Det är alltid lika trevligt. :)

Sen var jag och tog en öl med en kille från nätet i måndags. Det var trevligt, men inget mer. Ett klassiskt fall av "vi hörs" och ingen menade det.

Annars händer inget. Är väl för trött och missnöjd med mitt jobb för att orka engagera mig. Och är ju som bekant alldeles för kräsen.

Ska nog gå på samma AW på fredag igen eller på ngn klubb med samma folk som på AWn på lördag. Om jag får sällskap och om jag orkar.

Jag har så nu. Jag ledsnade på min profilbild. Eftersom jag hade en dejt inplanerad och inte kände för att maila andra så kändes det konstigt att fixa ny bild.

Nu har jag planerat klart med mat och vin inför fredag. :)
Det kommer bli en så bra kväll! Jag kan inte komma på något som skulle få den ens halvdålig!
Starta kvällen med pastasallad och rosé, därefter Winnerbäck, troligtvis en drink på stan efter och därefter gå hem med A. :)

Det kan handla om att vilja ge ett första intryck i text istället för att bli "bedömd" utifrån en bild, eller tillsammans med bild. Jag har fått en del som skickat lite längre meddelanden, och inte haft profilbild, men poängterat att det finns biler i album som jag kan besöka.

Middagen igår var väldigt väldigt bra. Vi har mycket att prata om och jag upplever att vi båda är fascinerade av varandra = bra. Känner mig bekväm i hans sällskap och tycker att han är intressant och smart.
Sist vi sågs gjorde vi ingenting, men igår så hick vi några steg längre och jag är inte helt säker på att det klickade lika bea där. Jobbigt! Jag är väldigt attraherad av honom. Men kanske det kan utvecklas..

Reggade mig på mp... Oj vilken skillnad det är på åldern på de som besöker mig på Happypancake och MP. Snubbarna är mycket äldre på MP - de allra flesta "för gamla". :meh:

Reggade mig på mp... Oj vilken skillnad det är på åldern på de som besöker mig på Happypancake och MP. Snubbarna är mycket äldre på MP - de allra flesta "för gamla". :meh:

Ge fasiken i "min" bara :laugh: (Tror han ändå är för gammal...hehehehe)

Tror det kan vara lite fler i övre spannet på MP. Men de flesta är ganska vettiga trots en del lustigkurrar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 096
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
814
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 946
Senast: Palermo
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 347
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka