Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle inte skriva till den eftersom jag inte får reda på något om dig. Vem är du och vad söker du?
Så du har en kompost-men vad mer? Jag vill inte veta ngt om dina sopor utan om dig.
Det var just en kompost jag inte hade.
Tanken var att det faktiskt går att läsa ut mycket om min person med denna text, vad jag äter, att jag tycker att sopsortering och återvinning är viktigt, osv.

Men det var samtidigt bara ett av mina dejtingsideexperiment, för att liksom kolla vad som är gångbart på marknaden.
Det här var det inte. Även om varje ord är sant, och något jag står för.

Det var just en kompost jag inte hade.
Men det var bara ett av mina dejtingsideexperiment, för att liksom kolla vad som är gångbart på marknaden.
Det här var det inte. Även om varje ord är sant, och något jag står för.

Jo men varför tänker du att någon vill veta om dina sopor? Om kompost är viktigt kan du väl bara nämna det...
De vill ju veta om dina intressen och vad du söker.

vid-sidan-av-konto. Multi-tasking? :confused:

Ganska ointressant vad du har i dina sop-påsar, och innehållet du ändå beskriver, vittnar om ett inrutat och ganska ovarierat vardagsliv.

Tycker presentationen är helt ointressant för mitt vidkommande. Känns i mina ögon som uppblåst ordblaj och försök att göra sig intressant, helt utan att lyckas.

Om jag är sarkastisk, är jag inte sarkastisk mot någon som är i underläge.

Men om man ska hålla en god ton på forumet ska man väl vara det mot alla? Vem bedömmer vem som är i underläge?
Nu behöver vi inte snöa in på det..men jag tycker att om du säger att andra är otrevliga så behöver man ju inte själv sen vara otrevlig.

Men om man ska hålla en god ton på forumet ska man väl vara det mot alla? Vem bedömmer vem som är i underläge?
Nu behöver vi inte snöa in på det..men jag tycker att om du säger att andra är otrevliga så behöver man ju inte själv sen vara otrevlig.
Så är det ju absolut.
Så du kan se mitt "sarkastiska" svar på att jag inte tyckte att det jag svarade på;
Känns i mina ögon som uppblåst ordblaj och försök att göra sig intressant, helt utan att lyckas.
var så överdrivet trevligt.

Så jag kvitterade. Och har sedan dess gått vidare i mitt liv.

Det jag menade med att sticka ut är att profilen ska bli den som väljs, när nio andra presenteras samtidigt. Om ens profil hela tiden aldrig blir vald ens för ett kort besök - då har man lyckats väldigt bra med att inte lyckas.

Det knöliga med det här tankesättet är att en glömmer bort att den som ska välja har alldeles egna måttstockar för varför den väljer en och inte en annan. Utifrån sitt eget liv och erfarenheter.
Men du kanske menade nio andra presentationer med allt annat lika?

Här är iaf tydligen lösningen på hela kalaset och i övrigt underhållande: https://www.ted.com/talks/amy_webb_how_i_hacked_online_dating

Det knöliga med det här tankesättet är att en glömmer bort att den som ska välja har alldeles egna måttstockar för varför den väljer en och inte en annan. Utifrån sitt eget liv och erfarenheter.

Här är iaf tydligen lösningen på hela kalaset och i övrigt underhållande: https://www.ted.com/talks/amy_webb_how_i_hacked_online_dating

Precis och det är ju omöjligt och inte något att eftersträva att alla ska gilla ens presentation.
Det man kommer tillbaka till hela tiden är ku att man behöver presentation som ärligt visar vem du är så du får kontakt med rätt personer.

Det knöliga är att få just ens egna favoriter (eller de som skulle varit ens favoriter, om man hade sett deras profil först) att klicka in sig på ens profil, bland nio andra.

Det ska kollas!!

:)
Det knöliga är att få just ens egna favoriter (eller de som skulle varit ens favoriter, om man hade sett deras profil först) att klicka in sig på ens profil, bland nio andra

Jo men få får man skriva ett meddelande till dom och förhoppningsivs går de in på ens profil.
Men visst- jag har ocskå det problemet dvs att de jag skriver till inte alltid vill ha kontakt med mig. samtidigt som de som mailar till mig är jag ibland inte intresserad av... Men sånt är livet liksom...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 707
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
871
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 066
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 985

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka