"Fan, fan, fan! Jag måste ändra plats!"FYI: Jag har inte bestämt träff på ett köpcentrum. Vad du läste var retorik, enbart retorik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Fan, fan, fan! Jag måste ändra plats!"FYI: Jag har inte bestämt träff på ett köpcentrum. Vad du läste var retorik, enbart retorik.
Jamen dåså, då håller jag tummarna för att det funkar!FYI: Jag har inte bestämt träff på ett köpcentrum. Vad du läste var retorik, enbart retorik.
VAAAAAAA- kan man ragga på fler ställen än nätet??? hade inte en aniiiingEller så får man göra en tråd för varje möjlig dejtingsituation:
Nätdejting,
Krogragg
Ragga på ICA-tråd
Ragga på jobbet tråd
Ragga i stallet tråd
Osv.. möjligheterna är oändliga!
VAAAAAAA- kan man ragga på fler ställen än nätet??? hade inte en aniiiing![]()
Nu tycker jag allt att det skulle passa sig med en lista på dessa ställen! Nätdejting fungerar nämligen inte för mig, jag är för misstänksam och om nån kille ens skulle peta på mig så skulle jag nog fräsa rätt rejält faktiskt. Irl fungerar det bättre, då kan jag slappna av och vara mig själv väldigt mkt lättare.
Från det ena till det andra.
Jag insåg igår att jag faktiskt gillar en kille. Men det är fel kille. Han är 5 år yngre och är en kollega. God dammit!
Han anade att du skulle falla som en fura i gudrun.. så han har skyddad id å har blockat dig på FBDet jobbigaste är att jag hittar honom inte på fb eller nånstans! Jag vet hans förnamn, arbetsplats, ålder och vart han ev kan ha gått i skolan... Men lyckas inte...
Har blivit raggad på på Bilprovningen..mer än en gång![]()
Nä... det är ju så uppenbart vad dom vill ha hjälp med...... står med ett besiktningsprotokoll med svart med 2 or....... å så besiktningsgubbarna som retas med mig på detGrattis.. men var det ingen du kunde satsa på?
Han anade att du skulle falla som en fura i gudrun.. så han har skyddad id å har blockat dig på FB![]()
Äsch, åldern är väl inget bekymmer? Det är juh bara en siffra!Nu tycker jag allt att det skulle passa sig med en lista på dessa ställen! Nätdejting fungerar nämligen inte för mig, jag är för misstänksam och om nån kille ens skulle peta på mig så skulle jag nog fräsa rätt rejält faktiskt. Irl fungerar det bättre, då kan jag slappna av och vara mig själv väldigt mkt lättare.
Från det ena till det andra.
Jag insåg igår att jag faktiskt gillar en kille. Men det är fel kille. Han är 5 år yngre och är en kollega. God dammit!
Äsch, åldern är väl inget bekymmer? Det är juh bara en siffra!
Jobbar ni ihop, eller jobbar ni bara på samma arbetsplats/hos samma arbetsgivare? För om ni inte jobbar ihop så är juh inte det ett bekymmer heller.
Ingen sommarfest på jobbet snart så du kan charma honom där?![]()
Äsch! När jag var 16 var jag ihop med en kille som var 21, och när jag var runt 27 hade jag en kk som var 20. Åldern är det sista att hänga upp sig på tycker jag!Jag jobbar som väktare, så ingen jobbar ihop på riktigt
Men jag är ju 27, han 22, tror jag. Då är det många år
Tyvärr inga sommarfester på mitt jobb. Det ska sparas pengar på allt. Ja ja, vi får väl se, bråttom har jag inte iaf.
Jag jobbar som väktare, så ingen jobbar ihop på riktigt
Men jag är ju 27, han 22, tror jag. Då är det många år
Tyvärr inga sommarfester på mitt jobb. Det ska sparas pengar på allt. Ja ja, vi får väl se, bråttom har jag inte iaf.
Ja? Och? Vill man gå på dejt så kanske man får mecka lite också...;-)Nä... det är ju så uppenbart vad dom vill ha hjälp med...... står med ett besiktningsprotokoll med svart med 2 or....... å så besiktningsgubbarna som retas med mig på det![]()
Nä... det är ju så uppenbart vad dom vill ha hjälp med...... står med ett besiktningsprotokoll med svart med 2 or....... å så besiktningsgubbarna som retas med mig på det![]()
Nä... det är ju så uppenbart vad dom vill ha hjälp med...... står med ett besiktningsprotokoll med svart med 2 or....... å så besiktningsgubbarna som retas med mig på det![]()