Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
VAAAAAAA- kan man ragga på fler ställen än nätet??? hade inte en aniiiing:angel:

Nu tycker jag allt att det skulle passa sig med en lista på dessa ställen! Nätdejting fungerar nämligen inte för mig, jag är för misstänksam och om nån kille ens skulle peta på mig så skulle jag nog fräsa rätt rejält faktiskt. Irl fungerar det bättre, då kan jag slappna av och vara mig själv väldigt mkt lättare.

Från det ena till det andra.

Jag insåg igår att jag faktiskt gillar en kille. Men det är fel kille. Han är 5 år yngre och är en kollega. God dammit!

Det jobbigaste är att jag hittar honom inte på fb eller nånstans! Jag vet hans förnamn, arbetsplats, ålder och vart han ev kan ha gått i skolan... Men lyckas inte...

Nu tycker jag allt att det skulle passa sig med en lista på dessa ställen! Nätdejting fungerar nämligen inte för mig, jag är för misstänksam och om nån kille ens skulle peta på mig så skulle jag nog fräsa rätt rejält faktiskt. Irl fungerar det bättre, då kan jag slappna av och vara mig själv väldigt mkt lättare.

Jag insåg igår att jag faktiskt gillar en kille. Men det är fel kille. Han är 5 år yngre och är en kollega. God dammit!

Ok.. då får vi göra en lista över ställen man kan ragga på. Men jag har undrat över när folk säger att man kan ragga överallt. Gör folk det? Raggar folk i kassan på ICA, går fram till nån på bussen etc.`?
En gång tex var det en kille som i simbassängen på badhuset simmade fram till mig och simmade bredvid mig några längder. Sen frågade han om vi skulle äta middag i helgen.. Jag kände mig dock mest obekväm och tackade nej..

Men är det någon här som brukar "vardagsragga?" Och hur reagerar folk på det?

Äsch, åldern är väl inget bekymmer? Det är juh bara en siffra!
Jobbar ni ihop, eller jobbar ni bara på samma arbetsplats/hos samma arbetsgivare? För om ni inte jobbar ihop så är juh inte det ett bekymmer heller.
Ingen sommarfest på jobbet snart så du kan charma honom där? :)

Äsch, åldern är väl inget bekymmer? Det är juh bara en siffra!
Jobbar ni ihop, eller jobbar ni bara på samma arbetsplats/hos samma arbetsgivare? För om ni inte jobbar ihop så är juh inte det ett bekymmer heller.
Ingen sommarfest på jobbet snart så du kan charma honom där? :)

Jag jobbar som väktare, så ingen jobbar ihop på riktigt ;)

Men jag är ju 27, han 22, tror jag. Då är det många år :laugh:

Tyvärr inga sommarfester på mitt jobb. Det ska sparas pengar på allt. Ja ja, vi får väl se, bråttom har jag inte iaf.

Tyvärr inga sommarfester på mitt jobb. Det ska sparas pengar på allt. Ja ja, vi får väl se, bråttom har jag inte iaf.
Äsch! När jag var 16 var jag ihop med en kille som var 21, och när jag var runt 27 hade jag en kk som var 20. Åldern är det sista att hänga upp sig på tycker jag!

Det är inte så farligt :) jag fyller 29 och min pojkvän är 24!
Och jag träffade han via mitt jobb :D

Nä... det är ju så uppenbart vad dom vill ha hjälp med...... står med ett besiktningsprotokoll med svart med 2 or....... å så besiktningsgubbarna som retas med mig på det ;)
Ja? Och? Vill man gå på dejt så kanske man får mecka lite också...;-)
Skämt åsido så kanske det är där du missat din drömdejt.
Du kan ju inte bara utgå från att det är dina skills dom vill ha?

Nä... det är ju så uppenbart vad dom vill ha hjälp med...... står med ett besiktningsprotokoll med svart med 2 or....... å så besiktningsgubbarna som retas med mig på det ;)

Det kan vara så men det kan ju vara annat också. Du skriver ju alltid att du aldrig får några dejter, kan du inte säga ja nästa gång och se vad som händer? Det kanske kan leda till ngt?

Senast ändrad:

Fast hjälp med bilen kan ju faktiskt leda till mer om du har lite tur! Många kvinnor gillar ju händiga killar, så det är en bra väg in i en kvinnas liv tycker jag.

Hjälper du till så visar du att du är händig, snäll och hjälpsam, och i min värld är det BARA positiva egenskaper!

Hade inte dejtat min förra sambo speciellt länge när jag fick spansk flagga på bilen - och det gick inte att bogsera, bilen höll på att ramla ner på däcket inne på besiktningen. Första samtalet gick till pappa som inte fick tag på hjälp, nästa till dejten - rätt pinsamt tyckte jag. 3 mil bort var han men inom en timme så stod han där med en dolly och räddade mig.
Att bli "räddad" så är alltid rätt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 715
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 166
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka