Det kan vara sant att folk beskriver sig då som de vill vara och vill se sig. Kanske därför alla som skriver om hur mkt de reser etc fast jag märkt att de sen inte gör det.
Är det så det funkar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vara sant att folk beskriver sig då som de vill vara och vill se sig. Kanske därför alla som skriver om hur mkt de reser etc fast jag märkt att de sen inte gör det.
Jag dejtade också igår.
Har ni varit på en sån där syskon-dejt? Där man har jättetrevligt, pratar mycket kanske om gamla minnen (inte gemensamma i detta fall, utan mer "ååh, nummerskivan på telefåånen!", "och så kunde man slå numret genom att slå ned klykan ett antal gånger!!") men attraktionen är +/- 0?
Precis som man skulle träffa brorsan eller syrran efter femton år i exil?
Jag ska dejta idag igen.
Den här gången vill jag känna instant "nu drar vi av brallorna av varann, och vi skiter i att folk här i köpcentrat ringer polisen!!! De hinner ändå inte fram för att hindra oss!"
Har blivit raggad på på Bilprovningen..mer än en gång![]()
Ja, det märkliga är att det blir mer än en date med "syskonen", för att man verkligen se om nåt går att arbeta fram.Japp. Har varit på en...eller ja..ville ge det en chans så det blev två, sådana dejter. Satt bägge dejterna och tänkte "Guuud va han är lik brorsan!"
Inte erotiskt alls.............
Det där har hänt mig. Dock bara en gång. Skitläskigt!!!
Det plingade till i mobilen på väg hem från bilprovningen. Ett sms: "Hej. Såg dig på bilprovningen och tyckte du var vacker. Skulle gärna vilja lära känna dig. MVH Anders"
Såg ingen på bilprovningen mer än en gammal gubbe och en tjej. Hoppas verkligen inte att det var en ur personalen. Numret gick till en kontantkortstelefon. Nej....jag ringer inte upp en okänd man som inte kunde göra sig besväret att hälsa på mig när jag väl var där men som ist googlar reggnummer och tar reda på uppgifter för att kontakta mig efteråt.
Eller en liten sektor i ett storskaligt trålande.Det verkade ju minst sagt vara ett lite udda sätt att ragga på.
Det verkade ju minst sagt vara ett lite udda sätt att ragga på.
Eller en liten sektor i ett storskaligt trålande.
Ja, det märkliga är att det blir mer än en date med "syskonen", för att man verkligen se om nåt går att arbeta fram.
Allt stämmer i övrigt med ens ytliga krav, arbete, bostadsmöjligheter, intressen - så rent logiskt är det en pangmatchning. Men känslomässigt - en öken.
@Jeffery var det inte ikväll du skulle dragit brallorna av någon? Eftersom du är här så...har du inte stört den allmänna ordningen?
Den här gången vill jag känna instant "nu drar vi av brallorna av varann, och vi skiter i att folk här i köpcentrat ringer polisen!!! De hinner ändå inte fram för att hindra oss!"
Jag tog på mig solglasögonen Paranoid, och såg Pepson2r ståendes i varje buske med systemkameror och paparazziobjektiv, så med kalla fötter ställdes kvällens dejt in. Istället kommer den hållas på annan tid, annan plats - och eventuellt kommer inga byxor slitas av, åtminstone inte före hundarna luktat varandra i stjärten.
#1213, en negativ liggrapport. Ro.ligt hade det varit om det vore annorlunda.Tråkigt nog skrev jag att jag ville känna så, inte att det skulle hända:
Och, som jag sade, med ett otaligt antal Pepson2-or i tjänst i närområdet fick jag ingen ro.
Hur f*n hittar du alla dessa hundmänniskor?
Kanske lättare när man söker en kvinna? De eventuella män som har hund har jakthund och de verkar ju inte få frotera sig med ickejägare och sällskapshundar
Kör du hundtricket eller???
Japp. Inte en enda om jag inte räknar jägare med jakthundar.
Kanske beror på var du bor?Hur f*n hittar du alla dessa hundmänniskor?
Kanske lättare när man söker en kvinna? De eventuella män som har hund har jakthund och de verkar ju inte få frotera sig med ickejägare och sällskapshundar
Kör du hundtricket eller???