Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kan du säkert ha gjort, om du letat efter män med komposteringsbehov. :)
Men om det är din hund på avataren din, då är jag rätt säker på att vi inte tagit någon hundpromenad i varje fall.

Vilken site finns du på?
Jag har varit på HP nåt år, och reggade mig nyligen enligt trådkutym på Mötesplatsen.

Har inte läst någon profil om kompostering iaf.

Finns på HP sedan en liten tid tillbaka, och har inte varit på hundpromenadsdate.

Jag får envis bannerreklam från en site som heter ELITsinglar när jag läser den här tråden. Vad fan är alla andra då, amatörsinglar? Lägre stående singlar? Jag ställer mig ytterst tvekande till om jag skulle vilja träffa någon som klassar sig som ELITsingel från början.
Jag tror att de andra är singlar utan pärlhalsband (kvinnliga) och utan tandblekning (manliga). Åtminstone ser det ut så i elitreklamen.

Jag får envis bannerreklam från en site som heter ELITsinglar när jag läser den här tråden. Vad fan är alla andra då, amatörsinglar? Lägre stående singlar? Jag ställer mig ytterst tvekande till om jag skulle vilja träffa någon som klassar sig som ELITsingel från början.
Jag är helt lost vad gäller dejting, kan jag meddela. Tycker i varje fall Buke's annonsgenerator.

GARAGETÄLT
SUPERERBJUDANDE
ERBJUDANDE BÖRJAR
PÅ 1650:-

Aha! Datorn har på ett intelligent sätt noterat mitt frekventa bruk av pärlhalsband. Men då förstår jag såklart varför den andra bannerreklamen gäller aftonklänningar. Tänk, här har jag suttit i mitt chateau och läst i mina aftonklänningar med pärlhalsband och varit en ELITsingel, nästan utan att förstå det? (Den sista reklamen gäller dock snabblån. Stämmer inte riktigt med ELITkänslan. :confused:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 774
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
878
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 292
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka