Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våga inte bryta normen!enligt trådkutym
Måste jag då regga mig på en site till?
Eller räcker det med att vara på en site?
*så jag inte gör bukemonstret ilsket*![]()
Alla som är ute, plockar svamp på hundpromenaderna.Alla som är "inne" är på MP![]()
Jag tror att de andra är singlar utan pärlhalsband (kvinnliga) och utan tandblekning (manliga). Åtminstone ser det ut så i elitreklamen.Jag får envis bannerreklam från en site som heter ELITsinglar när jag läser den här tråden. Vad fan är alla andra då, amatörsinglar? Lägre stående singlar? Jag ställer mig ytterst tvekande till om jag skulle vilja träffa någon som klassar sig som ELITsingel från början.
Jag är helt lost vad gäller dejting, kan jag meddela. Tycker i varje fall Buke's annonsgenerator.Jag får envis bannerreklam från en site som heter ELITsinglar när jag läser den här tråden. Vad fan är alla andra då, amatörsinglar? Lägre stående singlar? Jag ställer mig ytterst tvekande till om jag skulle vilja träffa någon som klassar sig som ELITsingel från början.
Det är så man finansierar sin ELIT-känsla.(Den sista reklamen gäller dock snabblån. Stämmer inte riktigt med ELITkänslan.)
Efter gårdagens dejt tror jag att jag skulle behöva tips om lämpliga köpcentran?Eller är det här jag ska vara för att få skydd från pepson2's teleobjektiv,
då vi på nästa dejt sliter brallorna av varann?
Såja, såja. Djupa andetag, nu.Ursäkta, men jag måste få ett litet fett trådutbrott:
Det heter sida, webbplats, eller sajt.
![]()
Det är inte lätt.Såja, såja. Djupa andetag, nu.
@honung Jag vet en som skriver "sight". Sug på den, du!![]()