@honung Jag vet en som skriver "sight". Sug på den, du!![]()
Skulle precis säga ungefär det! Jag har sett det några gånger här på buke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@honung Jag vet en som skriver "sight". Sug på den, du!![]()
Vidgar betydelsen av ordet "sightseeing"@honung Jag vet en som skriver "sight". Sug på den, du!![]()
Att FB tolkar dig som om det kunde vara intressant. Vad nu det kan bero på.Hmmm...å jag får massa reklam på FB för thailänska kvinnor å philipinskor å ryskor.. vad tyder det på ??
Tack.@honung Jag vet en som skriver "sight". Sug på den, du!![]()
Att du 'gillar' poster eller sidor där det förekommer.Hmmm...å jag får massa reklam på FB för thailänska kvinnor å philipinskor å ryskor.. vad tyder det på ??
Alla som är ute, plockar svamp på hundpromenaderna.
Jaha.. ja träffa nån vore ju intressant förståss...... men jag vill gärna prata SVENSKA med domAtt FB tolkar dig som om det kunde vara intressant. Vad nu det kan bero på.
De va nåt nytt??Att du 'gillar' poster eller sidor där det förekommer.
Nej.De va nåt nytt??
Är det alltid så? Går det inte efter ålderspann och kön. För jag får garagetältet...Att du 'gillar' poster eller sidor där det förekommer.
Sida, korrekt! Men adekvat och adekvat, var det inte du som ville ha en sugardaddy?Jag blev kontaktad av en käck 35- åring igår. Han ville ha sällskap en vecka, medan frun o barnen var bortresta... Jag hänvisade honom till en annan, mer adekvat, ... sida (??? OK??? @honung )![]()
En 35- åring blir toyboySida, korrekt! Men adekvat och adekvat, var det inte du som ville ha en sugardaddy?
Det går på ett flertal variabler.Är det alltid så? Går det inte efter ålderspann och kön. För jag får garagetältet...
Det beror på hur tjock plånboken är och hur välfyllt ditt konto blir. Får du inte ett ekonomiskt bekymmerslöst liv så är han en torsk helt enkelt oavsett hur gammal han är.En 35- åring blir toyboy![]()
Är det alltid så? Går det inte efter ålderspann och kön. För jag får garagetältet...