Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ytterligare ett plus med min nuvarande bokmalsflirt, han har inte en enda gång (och det är ovanligt!) kommit med kram, fina du eller liknande. Inte heller har han frågat om skype, KiK eller telefonnummer.

Antingen är han en keeper eller så är han helt enkelt inte så intresserad:nailbiting:

Det är ytterligare ett plus med min nuvarande bokmalsflirt, han har inte en enda gång (och det är ovanligt!) kommit med kram, fina du eller liknande. Inte heller har han frågat om skype, KiK eller telefonnummer.

Antingen är han en keeper eller så är han helt enkelt inte så intresserad:nailbiting:
Det känns mycket roligare att tro på det förstnämnda!

Någon slags fingertoppskänsla får man ju ha. Jag tror att jag möjligtvis gjort det med en eller två mailkontakter under det år jag varit aktiv - och fått tillbaka svar båda gångerna.

Tror inte man behöver vara livrädd för att skriva det första "kram", men får man inget tillbaka så får man nog backa lite. Jag har nog aldrig skrivit det först tror jag...eller jo, det har jag nog...och fick inget tillbaka, men vi har kontakt än idag och har träffats några gånger. (Det var han den där velpellen, om ni kommer ihåg)

Jag tycker det är illa nog de som avslutar ett mail med kram, innan man setts eller ens vet vem den andra är. Jag brukade svara tillbaka att jag inte vill ha kramar från okända..

Ja! Jag har undanbett mig sådana avslut i mina mail, och säger att om så sker är det stor risk att deras mail kastas direkt. Ändå är det några ..... som tycker det är skoj att skirva "Jag måste bara .. KRAM!" och kram kram ;) etc. De raderas och i vissa fall blockeras direkt, oavsett hur trevliga de än eventuellt må vara. För kan man inte ens respektera en sådan önskan så är jag inte intresserad av resten.

Mr Dejt började först för 3-4 veckor sedan med sånt. Och då har vi skrivit med varandra sen april och setts en del. Det är väl det som gör mig lite förvirrad....varför börja med det nu när inget annat har förändrats?

"Kram" funkar.

"Kjamiz" eller liknande = :yuck:

Angående riktad reklam brukar jag få reklam för något slags pulver mot artros... Nog för att man börjar bli lite till åren men...?!
Och sen envisas Fejjan med att föreslå att jag ska gå med i gruppen "Galna kattmänniskor". Vet inte riktigt hur jag ska tolka det. :meh:

Mr Dejt började först för 3-4 veckor sedan med sånt. Och då har vi skrivit med varandra sen april och setts en del. Det är väl det som gör mig lite förvirrad....varför börja med det nu när inget annat har förändrats?
Mr Dejt känns som ett halvt mysterium ibland. Hoppas han kommer till insikt vad han vill nu när ni har några veckor ifrån varandra!

"Kram" funkar.

"Kjamiz" eller liknande = :yuck:

Angående riktad reklam brukar jag få reklam för något slags pulver mot artros... Nog för att man börjar bli lite till åren men...?!
Och sen envisas Fejjan med att föreslå att jag ska gå med i gruppen "Galna kattmänniskor". Vet inte riktigt hur jag ska tolka det. :meh:
Galna kattmänniskor-gruppen borde jag leta upp! :D

Jag gick in på min profil och kollade besökare. Ett axplock av lite anonymiserade användarnam (jag har tagit bort vissa delar av namnet)

master
akassa
härligstund
villigigen
gosebjörnenpuh
skyhigh
minfältet
osv osv

Några pm senaste timmen:

Tja du va en kaxig kvinna ja gött de. Med lite mål i mun lägger inte någon lång tid på detta. Så tycker du som ja så hörs vi.

seriös supermysig singelkille här.
älskar djur och natur.
har du lust att skriva med mig?
skulle vara trevligt att lära känna dig.
du ser väldigt bra ut .
kram danne

Hallå på dig.. Det va ju en grym presentation :) ja om jag passar in är ju upp till dig men här har du en kille som gillar när det händer lite men även ta de lugnt.. Impulsiv av mig så vi kan väl dra iväg någonstans mitt i natten eller efter jobbet de är kul är klar med barn så de hoppas jag du med är. kramiz

Liksom. Jag blir så trött. Jag är såhär nära -> <-att radera profilen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 810
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
883
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 335
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 999

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka