Att han har en klädstil jag inte gillar kan man nog överse med, va? Sånt kan ju förändra sig med tid och själv är han jättefin att se på. Vi får se vad det blir av det, skönt när man får ta det lite långsamt.
Beror på hurudan klädstil det är...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att han har en klädstil jag inte gillar kan man nog överse med, va? Sånt kan ju förändra sig med tid och själv är han jättefin att se på. Vi får se vad det blir av det, skönt när man får ta det lite långsamt.
Inser du inte att det nu är din plikt att förse honom med en partner?
Ja, så länge inte du måste bära hans kläder så spelar väl hans klädstil ingen roll!?Att han har en klädstil jag inte gillar kan man nog överse med, va?
Fast kan det inte vara så att de checkar med ett kortare mail om mottagaren överhuvudtaget har intresse att konversera med en? Jag menar, det tar ändå viss tid att skriva brev och har man nätdejtar ett tag så vill man kanske inte förspilla sin energi på en mottagare som inte är intresserad. Så jag kan tycka att du dissar dem lite för lättvindigtFick nyss ännu ett mail från Mr nobil/text...
Hej, hur har du det?
Är man 55 år så förväntar jag mig en lite mer seriös konversation
Nästa mail;
Hej hur är läget?
Nu från en man 37 (lite mer förlåten!) som iaf har bild om än ingen annan presentation.... (Såg RIKTIGT bra ut, men intresset svalnar snabbt med bristen att kommunicera...)
Men att inte ens ha någon som helst presentation känns ju som att man tar väldigt lättvindigt, och inte så seriöst.... Visserligen sökte den sistnämnda vänskap så det kan ju vara intressantFast kan det inte vara så att de checkar med ett kortare mail om mottagaren överhuvudtaget har intresse att konversera med en? Jag menar, det tar ändå viss tid att skriva brev och har man nätdejtar ett tag så vill man kanske inte förspilla sin energi på en mottagare som inte är intresserad. Så jag kan tycka att du dissar dem lite för lättvindigt![]()
Haha, verkligen inte! Ett tag när jag hade mitt konto med bara en profilbild och knappt någon presentation fick jag ändå mail om hur trevlig och intressant jag verkade.Och finns det något värre än färdigskrivna "massmail" ??![]()
Skaffar inspiration till sin egen presentation kanske?Jag fattar inte vad alla dessa kvinnor gör inne på min profil, i synnerhet inte de som söker män?![]()
Jag känner att jag vill dra ut lite på det här, ta det lugnt utan krav på himlastormande känslor direkt för det verkar vara en jättetrevlig kille som jag tror kommer visa ännu fler positiva sidor framöver när hans första blyghet lagt sig lite mer.
Fick nog det märkligaste meddelandet någonsin för en stund sen.
"Hej! Har du ett rum att hyra ut v 33?"
Öhhh......Jag bor i en liiiiiten håla ute på landet. Hit åker INGEN. Här händer inget. Åker man hit så är det för att hälsa på någon.
![]()
Han vill nog bara ligga![]()
Fick nog det märkligaste meddelandet någonsin för en stund sen.
"Hej! Har du ett rum att hyra ut v 33?"
Öhhh......Jag bor i en liiiiiten håla ute på landet. Hit åker INGEN. Här händer inget. Åker man hit så är det för att hälsa på någon.
![]()
Kanske ska svara att jag har fullt den veckan och hänvisa honom till grannen?