Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit på dejt idag!

Är rätt fundersam över han jag träffade. När jag anlände till vår mötesplats var han inte synlig någonstans, och när han väl kom fram sa han att han hade stått och gömt sig i ett buskage. Sedermera skannar han av hur jag ser ut, alltså i stil med "klär av dig med ögonen"-blickar. Jag räknade till tre sådana innan han faktiskt mötte min blick. Förstaintrycket var med andra ord sådär. Men jag gav det en chans, för jag hade åkt en bit. Men nä, den snubben var bara märklig (och långtråkig). Jag kommer inte ens ihåg hälften av alla udda saker som kom ur honom. Dessutom var han visst pälsdjursallergiker, och extra känslig mot katter. I min profil står det att jag har just två katter. Jag förstår inte riktigt vad han har tänkt med. Och vem sjutton går och gömmer sig i ett buskage?! :banghead: Nä, han fick inte många pluspoäng den grabben.

När jag bröt dejten sa han att han inte var säker på om han tyckte det var okej. :cautious:

Det där lät inte riktigt sunt så set var nog bra att du bröt.

Var ju bara tvungen att regga mig på MP:p, och söker visst någon 42-54, vilket iofs stämmer skapligt, även om 42 kanske är i yngsta laget, fast det beror nog mer på mognadsgrad. Ålder är ju bara en siffra...

Mitt senaste förhållande var ju med en 58-årig man (skriver dock att han är 53 på HP:D ) men med en mognadsnivå på kanske 30???

Nåja, får se om det ger något intressant...

Är rätt fundersam över han jag träffade. När jag anlände till vår mötesplats var han inte synlig någonstans, och när han väl kom fram sa han att han hade stått och gömt sig i ett buskage. Sedermera skannar han av hur jag ser ut, alltså i stil med "klär av dig med ögonen"-blickar. Jag räknade till tre sådana innan han faktiskt mötte min blick. Förstaintrycket var med andra ord sådär. Men jag gav det en chans, för jag hade åkt en bit. Men nä, den snubben var bara märklig (och långtråkig). Jag kommer inte ens ihåg hälften av alla udda saker som kom ur honom. Dessutom var han visst pälsdjursallergiker, och extra känslig mot katter. I min profil står det att jag har just två katter. Jag förstår inte riktigt vad han har tänkt med. Och vem sjutton går och gömmer sig i ett buskage?! :banghead: Nä, han fick inte många pluspoäng den grabben.

När jag bröt dejten sa han att han inte var säker på om han tyckte det var okej. :cautious:
Han var kanske tvungen att förvissa sig om att du var tillräckligt snygg, innan han klev ut ur buskaget?

Ingen risk, jag betalar inte så jag lär ju inte kunna göra annat än kika runt:D

Jag betalar inte heller. Men en hel del är sk vip-plus och då kan man skriva även till dom :)
Komplimanger kan alla skicka, men jag håller mig till män ;)

Aha, ok!

Tja fanns ju en del nya filurer där (jämfört med HP) och några skapligt intressanta. Dock såg jag ett bekant ansikte, han ser bra ut och verkar trevlig, men då jag vet hur flummig och märklig han är så börjar jag fundera över om de ANDRA som ser trevliga ut också är lite scary:eek:

Alternativt svar:
"Att dejten bryts i förtid beror på att din dag var igår, och inte idag."

640px-WorldUFODayPoster2014.jpg

Aha, ok!

Tja fanns ju en del nya filurer där (jämfört med HP) och några skapligt intressanta. Dock såg jag ett bekant ansikte, han ser bra ut och verkar trevlig, men då jag vet hur flummig och märklig han är så börjar jag fundera över om de ANDRA som ser trevliga ut också är lite scary:eek:

App app. Inte dra alla över en kant. N ska vi vara öppensinniga och inte döma på förhand (Tänk om det är min Mr Dejt du menar :nailbiting: )

Jag träffade två förstagången jag var med och de var jättetrevliga.
Mr Snyggo finns också där och han är helt okej. Hopp finns.... ;)

Och VI är ju där. Jag menar...hur trevliga, snygga och vettiga är inte vi :idea:

Aha...jag fattade det som att han hade FÖRSÖKT ändra de automatiska inställningarna :D
Skyller min tröghet på smärtstillande....
Passande nog har jag gjort nått knas med ryggen och varit sängliggande sen dejten i måndags. Näää.....jag har inte aaaaalls fått pikar för det.

Lovar att den stackaren är oskyldig.
Hade det varit roligare om han var den skyldiga? ;)

Hahahahaha.
Är vi ALLA på MP nu? :laugh:

Tänk om vi sitter och flirtar med varandra? ;)

Den senaste tiden har det gått mycket lättare att få kvinnor på HP att läsa och svara på mail jämfört med MP. Jag har samma presentation och samma bilder (förutom någon), undrar om de som betalar för att hitta dejter har större förväntningar? :)

Den senaste tiden har det gått mycket lättare att få kvinnor på HP att läsa och svara på mail jämfört med MP. Jag har samma presentation och samma bilder (förutom någon), undrar om de som betalar för att hitta dejter har större förväntningar? :)
Eller så är det fler bukefalister på HP? ;)

Men OJ!!! Jag har fått tre meddelanden, bl a från signaturen "Jag är gift":banghead: Skriver KLART och tydligt att jag söker en livskamrat....

ÖVriga från norra norrland...Hm...

Men OJ!!! Jag har fått tre meddelanden, bl a från signaturen "Jag är gift":banghead: Skriver KLART och tydligt att jag söker en livskamrat....

Måste man betala för att kunna läsa dessa mess - som möjligtvis är automatgenererade av en girig internetsite?
(nejdå vadå? jag är inte cynisk!)

Puckon verkar vara de första som svarar. De seriösa brukar ta lite tid på sig. Iofs så är nog jag lika dan. Vill nästan kolla av profilen ett par tre gånger innan jag bestämmer mig för om jag vill skriva eller inte :)

Är det någon som använder matchning när ni letar på MP?

Jag testade första gången jag var med. Funkade väl bortsett från att ingen av de framtagna tilltalade mig ett dugg till utseendet. Japp....så ytlig var jag.

Den här gången orkade jag inte gå igenom frågorna och så hittade jag Mr Dejt redan efter ett par veckor. Mest slösurfar nu och ströskriver med ett par tre stycken.

Jag testade första gången jag var med. Funkade väl bortsett från att ingen av de framtagna tilltalade mig ett dugg till utseendet. Japp....så ytlig var jag.

Den här gången orkade jag inte gå igenom frågorna och så hittade jag Mr Dejt redan efter ett par veckor. Mest slösurfar nu och ströskriver med ett par tre stycken.

Jo det var ju lite jobbigt att gå igenom alla frågor, men det är ändå lite intressant att se om man matchar med någon. Den jag matchar mest med matchar jag 80% med, jag vet inte om det är mycket eller lite som max-matchning? Henne skulle jag definitivt kunna tänka mig att dejta. :) Tyvärr bor vi lite långt ifrån varandra så hon har inte svarat på mitt mail, det kan ju naturligtvis bero på 100 andra saker också.

Jag brukar använda matchning när jag hittar någon som verkar intressant, om vi har extremt dålig matchning på något så brukar jag avstå från kontakt.

Jo det var ju lite jobbigt att gå igenom alla frågor, men det är ändå lite intressant att se om man matchar med någon. Den jag matchar mest med matchar jag 80% med, jag vet inte om det är mycket eller lite som max-matchning? Henne skulle jag definitivt kunna tänka mig att dejta. :) Tyvärr bor vi lite långt ifrån varandra så hon har inte svarat på mitt mail, det kan ju naturligtvis bero på 100 andra saker också.

Jag brukar använda matchning när jag hittar någon som verkar intressant, om vi har extremt dålig matchning på något så brukar jag avstå från kontakt.

Första gången jag var med så gick jag på 2 dejter med en kille. Han var supertrevlig och fullt normal...men det klickade bara inte. Hans profil var helt normal den också. Ändå så hade han som bäst hittat en han matchade till 32% med och han hade skrollat igenom rätt noga tydligen. Stackarn :crazy:

Låter intressant med en matchning men man ska nog ta den med en nypa salt...som en kul fingervisning.

32% hittade en tjej sen. Hopp finns!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 113
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
814
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 953
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner