*minns med nostalgi min barndoms somrar med jakten på Kvällspostens Mr X*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fasen! Jag tror jag såg dig nere vid Centralen på lunchen.
Det får jag juh såklart inte glömma. Klona mig ska jag också göra när jag tänker efter.
En röd gubbe, eller två?Om jag pressar i solen hela dagen utan solskyddsfaktor blir jag nog ganska lik min avatar!
Visst finns det väl även jordgummor?En röd gubbe, eller två?![]()
Har inte hört om några, möjligen jordiga gummor men då är de ju oftast bruna och inte röda.Visst finns det väl även jordgummor?![]()
Det låter som att ni får bekymmer med att känna igen mig då...Har inte hört om några, möjligen jordiga gummor men då är de ju oftast bruna och inte röda.![]()
Åh!det stämmer ju.. jag var ju där...
Attans..hur ska jag nu kunna vara anonym..
Haha! Då kan det bara vara jag!Nejdå, någon lerbrun, oduschad med grönt hår borde inte passera obemärkt förbi.![]()
Nejdå, någon lerbrun, oduschad med grönt hår borde inte passera obemärkt förbi.![]()
Byt nick så att du får ett annat frågetecken!
SmartFrågetecknet kanske kan vara upp och ner?
![]()
Vi får helt enkelt ordna ett dejtingtrådsmingel så alla får se avatarerna på riktigt!
Fast alltså, vi ÄR juh våra avatarer. Såklart.Bra idé! Den som är lite blyg kan ju alltid skicka sin avatar.
Bra tänkt! Då kommer alla att tro att du är från Spanien.
Vi får helt enkelt ordna ett dejtingtrådsmingel så alla får se avatarerna på riktigt!
Hehe.,.. en jordgubbe, en bläckfisk, och ett uppochnervänt frågetecken... Vad är det? En Buke-träff!![]()