Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan meddela att jag idag haft en presentation med denna text, plus en av de finare bilderna på mig, i en månads tid på ett vid-sidan-av-konto. Idag har den blivit pausad.
Endast tre kvinnor har skrivit till denna presentation, två som hade glada utrop om humor, men sedan inte svarade tillbaka - och en som jag redan dejtat i egenskap av mig själv, men som det inte blev nåt av.

Jag trodde att den skulle väcka lite mer intresse.

Jag skulle aldrig svara någon med en sån pres. Jag vill veta något om personen. Att de har humor kan de visa på andra sätt hoppas jag.

Det är för mig inte värt att lägga tid nog att svara ens till någon man vet så lite om.

Och så signalerar det på något vis ett liv och en humor som bygger på att det inte finns så mycket mer att sticka ut med. Det blir boring för mig.
Det behöver ju inte stämma. Men så tolkar jag det.
Jag blir snabbt uttråkad och vill inte behöva riskera bli det pga de jag har nära relationer till. Då går jag.. Det vet jag.

Jag är lite bitter för tillfället. På min FB dök denna upp
10455218_675065525912692_886794329395207063_n.jpg

Personen som la upp den verkar helt hålla med om att man ska tänka på vad man har på sig, att naken hud alltid signalerar sex osv osv.

Nu är den personen från ett annat land, så jag hoppas att det är annorlunda här, men vad tycker ni?

Jag är lite bitter för tillfället. På min FB dök denna upp
10455218_675065525912692_886794329395207063_n.jpg

Personen som la upp den verkar helt hålla med om att man ska tänka på vad man har på sig, att naken hud alltid signalerar sex osv osv.

Nu är den personen från ett annat land, så jag hoppas att det är annorlunda här, men vad tycker ni?

Den uppfattningen tycker jag inte man blir så förvånad över.. Att tjejer ska tänka på sin klädsel,...för är du lättklädd kåtar du upp de stackars männen som inte kan kontrollera sin sexualitet.
Senast idag såg jag en man i bar överkropp som gick halvnaken på stan... Kanske skulle ha hävdat samma sak- dvs att jag inte kan kontrollera min sexualitet och att han ville bli sextrakasserad.

Senast ändrad:
Fast alltså, jag får skamliga förslag av alla möjliga män även när jag har uniform, då syns som mest mina armbågar liksom. Och jag blir 2 storlekar större och inga former syns. Jag får tyvärr inte lägga in bild, men tro mig... Jag är inte vacker. Osminkad är jag alltid med!

Ändå så kommer män med skamliga förslag, trots att jag står i "givvakt" och håller koll på folk.

Det sitter ju inte i kläderna alls, män som är svin är svin oavsett. Män som inte respekterar kvinnor respekterar helt enkelt inte kvinnor, oavsett vad de har på sig.

Hur kan folk vara blinda från detta?

Bläch! Och det är en kvinna jag diskuterar med...

Fast alltså, jag får skamliga förslag av alla möjliga män även när jag har uniform, då syns som mest mina armbågar liksom. Och jag blir 2 storlekar större och inga former syns. Jag får tyvärr inte lägga in bild, men tro mig... Jag är inte vacker. Osminkad är jag alltid med!

Ändå så kommer män med skamliga förslag, trots att jag står i "givvakt" och håller koll på folk.

Det sitter ju inte i kläderna alls, män som är svin är svin oavsett. Män som inte respekterar kvinnor respekterar helt enkelt inte kvinnor, oavsett vad de har på sig.

Hur kan folk vara blinda från detta?

Bläch! Och det är en kvinna jag diskuterar med...

Det är väl ett ganska välkänt fenomen att män och kvinnor i uniform är väldigt tändande för vissa personer.

På en dejtingsida så skulle jag inte lägga upp en "hudbild" nej. Och mitt ursprung är ointressant i den frågan.

Var hos älsklingen igår till idag, SÅ skönt med en egen bil! Tror jag är lite kär i den (också)!
Blev bjuden på kinarestaurang, det var riktigt trevligt! Och hjärtat fick provköra min bil och blev sjukt avundsjuk :D
Vi hade en så mysig kväll, det är så avslappnat och man kan retas och skratta både med och åt varandra utan att det blir sura miner nånstans. Min underbara tjej! Det känns lixom så "vuxet" och bra på nåt sätt, jag kan inte beskriva det :love:
När vi skulle sova tog hon upp flyttfrågan, om jag hade tänkt flytta tillbaka igen till min lägenhet om jag skulle flytta till henne under renoveringen. Jag svarade bara nej...
Efter en viss eftertanke så säger hon igen att "Vad ska alla tycka? Kan man verkligen flytta ihop så tidigt?" Så det verkar vara lite där skon klämmer. Vilket är lite sorgligt. Jag tycker (och sa det också) ju att man kan det. Men jag har sagt att det spelar ingen roll och att det är helt okej för mig. Hon frågade om det verkligen var så, och jag svarade att det är det. Och det är det ju! Om hon inte vill så ska vi ju såklart inte göra det. Fast jag tror frågan ligger och gror lite där ändå... :angel:
Det är synd att hon ska behöva känna så, tänka på vad alla ska tycka om henne osv. Hon har ganska dåligt självförtroende, pratar ofta om att hon är tjock osv. Men det verkar som hon inser att jag älskar henne precis som hon är, vilket jag sagt (såklart!).
Bada gör hon inte heller (för hon tycker hon är för tjock) men jag ska iaf försöka få med henne ut på stranden nån dag, jag vill ju för tusan bada! Och det tänker jag inte göra själv nu när jag har hittat min flicka ju, det får hon ju fatta :D

Bada gör hon inte heller (för hon tycker hon är för tjock) men jag ska iaf försöka få med henne ut på stranden nån dag, jag vill ju för tusan bada! Och det tänker jag inte göra själv nu när jag har hittat min flicka ju, det får hon ju fatta :D

Stranden är lite extra jobbig om man inte är nöjd med sin kropp, så pressa inte henne för hårt om hon inte vill. Trots att det är några år sedan jag gick ner mycket i vikt så har jag fortfarande inte vågat mig på att gå till någon strand. Nästa år kanske. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 712
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 159
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition del 5
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka