Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörru. Det är INTE meningen att jag ska outas härinne. Va!!Tänker lite nätbrynja och vita tubsockor kollandes fotboll med ena handen innanför kallingarna och en burköl i den andra.
Mmmmm.....
Aah! Då skrudar jag genast om till morgonrock, går lite demonstrativt framför tv:n med den astmatiska dammsugarn, lågmält gnällande om att det är för mycket sport på tv.Men nu pratade ju jag om mig själv!
Jag kan meddela att jag idag haft en presentation med denna text, plus en av de finare bilderna på mig, i en månads tid på ett vid-sidan-av-konto. Idag har den blivit pausad.
Endast tre kvinnor har skrivit till denna presentation, två som hade glada utrop om humor, men sedan inte svarade tillbaka - och en som jag redan dejtat i egenskap av mig själv, men som det inte blev nåt av.
Jag trodde att den skulle väcka lite mer intresse.
Jag är lite bitter för tillfället. På min FB dök denna upp
![]()
Personen som la upp den verkar helt hålla med om att man ska tänka på vad man har på sig, att naken hud alltid signalerar sex osv osv.
Nu är den personen från ett annat land, så jag hoppas att det är annorlunda här, men vad tycker ni?
Fast alltså, jag får skamliga förslag av alla möjliga män även när jag har uniform, då syns som mest mina armbågar liksom. Och jag blir 2 storlekar större och inga former syns. Jag får tyvärr inte lägga in bild, men tro mig... Jag är inte vacker. Osminkad är jag alltid med!
Ändå så kommer män med skamliga förslag, trots att jag står i "givvakt" och håller koll på folk.
Det sitter ju inte i kläderna alls, män som är svin är svin oavsett. Män som inte respekterar kvinnor respekterar helt enkelt inte kvinnor, oavsett vad de har på sig.
Hur kan folk vara blinda från detta?
Bläch! Och det är en kvinna jag diskuterar med...
Det är väl ett ganska välkänt fenomen att män och kvinnor i uniform är väldigt tändande för vissa personer.
Du kanske borde läsa hela inlägget?Det är väl ett ganska välkänt fenomen att män och kvinnor i uniform är väldigt tändande för vissa personer.
Du kanske borde läsa hela inlägget?
Det sitter ju inte i kläderna alls, män som är svin är svin oavsett. Män som inte respekterar kvinnor respekterar helt enkelt inte kvinnor, oavsett vad de har på sig.
Personen som la upp den verkar helt hålla med om att man ska tänka på vad man har på sig, att naken hud alltid signalerar sex osv osv.
Nu är den personen från ett annat land, så jag hoppas att det är annorlunda här, men vad tycker ni?
Nu var jag tvungen att scrolla upp för att se vilken tråd vi befinner oss i. Jo, dejtingtråden. Den om allmän kvinnosyn ligger väl för sig själv. Såååå..Nu var det inte på en dejtingsida som diskuterades.
Bada gör hon inte heller (för hon tycker hon är för tjock) men jag ska iaf försöka få med henne ut på stranden nån dag, jag vill ju för tusan bada! Och det tänker jag inte göra själv nu när jag har hittat min flicka ju, det får hon ju fatta![]()
Nu var jag tvungen att scrolla upp för att se vilken tråd vi befinner oss i. Jo, dejtingtråden. Den om allmän kvinnosyn ligger väl för sig själv. Såååå..