Var hos älsklingen igår till idag, SÅ skönt med en egen bil! Tror jag är lite kär i den (också)!
Blev bjuden på kinarestaurang, det var riktigt trevligt! Och hjärtat fick provköra min bil och blev sjukt avundsjuk

Vi hade en så mysig kväll, det är så avslappnat och man kan retas och skratta både med och åt varandra utan att det blir sura miner nånstans. Min underbara tjej! Det känns lixom så "vuxet" och bra på nåt sätt, jag kan inte beskriva det

När vi skulle sova tog hon upp flyttfrågan, om jag hade tänkt flytta tillbaka igen till min lägenhet om jag skulle flytta till henne under renoveringen. Jag svarade bara nej...
Efter en viss eftertanke så säger hon igen att "Vad ska alla tycka? Kan man verkligen flytta ihop så tidigt?" Så det verkar vara lite där skon klämmer. Vilket är lite sorgligt. Jag tycker (och sa det också) ju att man kan det. Men jag har sagt att det spelar ingen roll och att det är helt okej för mig. Hon frågade om det verkligen var så, och jag svarade att det är det. Och det är det ju! Om hon inte vill så ska vi ju såklart inte göra det. Fast jag tror frågan ligger och gror lite där ändå...

Det är synd att hon ska behöva känna så, tänka på vad alla ska tycka om henne osv. Hon har ganska dåligt självförtroende, pratar ofta om att hon är tjock osv. Men det verkar som hon inser att jag älskar henne precis som hon är, vilket jag sagt (såklart!).
Bada gör hon inte heller (för hon tycker hon är för tjock) men jag ska iaf försöka få med henne ut på stranden nån dag, jag vill ju för tusan bada! Och det tänker jag inte göra själv nu när jag har hittat min flicka ju, det får hon ju fatta