Bukefalos 28 år!

Ny här / AR?

G

Guapa

Hej! Äntligen har det fungerat med inloggning och grejer, så nu är är jag här!
Jag har nyligen kommit i kontakt med barockridning, och finner det väldigt intressant! Har haft väldig tur som fått möjlighet att rida riktigt fina hästar som tillhör en riktigt duktig barockryttare.
Nu har jag läst "AR" flera gånger här. Är det en annan betäckning för barockridning?
Vill lära mig så mkt som möjligt!

Kram!
 
AR = Akademisk Ridkonst, samma som barockridning, fast egentligen en bättre beteckning på ridstilen eftersom ridstilen inte bara utvecklades under barocken...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 133
Senast: Sasse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 536
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 857
Senast: Enya
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 625
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp