P

Ploppsan

Som sagt var jag är alldeles ny här inne :D
Och imorgon så ska jag titta på en kattunge som är precis idag en vecka :d. Det är en Norsk skogkatt och sedan blir det en lååång väntan innan han får komma hem till mig. Hoppas bara jag tycker om honom imorgon (och han mig) :love:
 
Finns nog ingen risk att man inte kan tycka om en kattunge! ;) :love:
Och han kommer säkert gilla dig också.
 
Det är såååååå spänande så jag nästan smäller av :bump:
Berättar mer hur det går imorgon.
 
Jag är lite i samma situation. Bara det att min kisse inte är född än. Det är vansinnigt spännande alltså. Lite jobbigt är det att jag inte vet hur många som står i kö före mig på den här kullen, tänk om jag blir utan. Kruxet är att det inte verkar finnas någon mer uppfödare av just den här rasen (Bengal) i den här regionen. Även om det fanns fler skulle det vara svårt att gå till någon annan, för de var ju så himla trevliga och vettiga när jag hälsade på.
Mjaaaoo! Jag vet inte var jag ska ta vägen riktigt, det kryper i kroppen av förväntan :-)
 
Jag hade inte det problemet med nån kö. Jag valde ut honom samma dag som han föddes :) Så det känns skönt att veta att om jag väljer honom i morgon så vet jag att jag får honom.
 
Jag har egentligen ingen aning om ifall det är någon kö. Uppfödaren antydde att det fanns intressenter sedan tidigare. Men jag vet inte hur de ordnar det där. Jag hoppas att det blir ett par prickiga kissar åt mig och min bror i kullen som kommer i alla fall. *korsa fingrarna*
 
Nu har jag varit och hälsat på min skogis :bump:
Och det blev kärlek direkt :love:. Handpenningen är erlagd så nu är det bara att vänta 11 veckor till innan han får komma hem till mig :banana:.
 
Tack
Jo han är jättesöt :love:. Ska hälsa på honom igen när han är ca 5 veckor.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 861
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 111
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 708
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp