Bukefalos 28 år!

Ny hjälm?

B

B1an

Jaa nu sparar jag mina slantar för att ha råd med en nya hjälm! :) Vad finns det för typer att rekommendera? Som ni tycker jag borde satsa på... Inte nått vråldyrt helst... :D
 
Jag har en champion showring. Den är väldigt bekväm iaf på mitt huvud. Kostar 700(?) på börjes.
 
Jag har en charles owen showhat. Den är underbar. :love:

Finns att köpa på bland annat Equinet
 
Jag har nån vanlig svart sammetshjälm. Men nästa gång jag köper en ny hjälm ska det bli en IRH hjälm, dom är supersköna sitter perfekt på mitt huvud. :)
 
Hi-Lite-pro plus hjälmarna är jätte sköna! kostar inte mer än 700kronor på hööks. Har sett dem på andra ställen där dem kostat runt 900kronor.
 
Har en hjälm från hööks, en billig sammet som är jätte skön :) Sen har jag en grön sammetshjälm i st. 54-55, den kan du få köpa om du vill :p :idea: hihi. gillar inte färgen, tror inte så många tycker grön sammetshjälm är snyggt så det blir svårt att sälja den :cry: får väl rea ut den för en 20:a.... :rofl:
 
WOW!!! Vad många svar jag fick!!! Jag kan nog inte svara på alla en jag ska defentivt kolla upp de här hjälmarna och prova dom!!!
 

Liknande trådar

Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
891
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 430
Senast: Milosari
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
631
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
730
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp