Ny kulhandske.

Sv: Ny kulhandske.

I de flesta fall så får man vad man betalar för. Tex bromsbelägg från Biltema är mjukare, dammar mer och slits därmed snabbare.

Jag chansar INTE när det gäller bilar eller släp bara för att tjäna någon hundralapp, det kan hända olyckor om sakerna inte funkar som de ska.

Hittade en gammal tråd;
http://www.bukefalos.com/f/archive/index.php/t-1025813.html

Lika mycket debate där som har.
Vet inte vad TS mena att andra låsning inte fungera?? Låter som den hade köpt fel handska.
Vill du köpa en dyr kula då är det din sak.
Jag har Bil Temas drag krok på bilen och händska på häst släpp, godkänd av bilprovning.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Bee
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
17 760
Hästmänniskan Hej, Håller på att bli galen och undrar ifall detta har hänt någon av er som finns här. Jag har nu i flera månader drömt att jag åker... 2
Svar
28
· Visningar
5 190
Senast: Regret
·
Utrustning Jag har snöat in i blocket/hastnet djungeln av begagnade hästtransporter men känner att jag har för dålig koll! Jag har en stor (ca...
Svar
14
· Visningar
2 234
Senast: banani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka