Ny maskinvara AKUT!!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Jooonii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 591
J

Jooonii

Min dator har hakat upp sig med att en ny maskinvara med namnet MTP device har hittats, men jag har inte kopplat in något nytt och jag kan inte klicka bort det för det kommer bara upp någon sekund senare igjen, hur faasen gör jag??

Otroligt irriterande att höra det ljudet när jag sitter och ska lyssna på muiskk.

AKUUT!!!

Sv: Ny maskinvara AKUT!!

Verkar vara någon drivrutin för mp3spelare om man googlar det.
Har du usb-sladden ikopplad? Har du något program för mp3spelaren?
Du kan ju alltid kolla Start > Kontrollpanelen > Lägg till Hårdvara, för att se vad det är för något.

Har ingen usb i kopplad, in på kontrollpanelen trycker jag på lägg till maskinvara och då säger den att den håller på att installeran nån annan maskinvara fastän den inte ens gör det :S

Händer likadant även om jag startar om datorn

Har du haft någon MP3-spelare/USB-minne ikopplat och inte kört säker borttagning? I så fall stoppa i det igen. Har du aktiverat mediedelning i Windows Media Player?

jag gick starta om min dator flera flera gånger under går kvällen, till slut slutade det och har inte kommit tillbaka under dagen :)

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 182
Senast: AlmostEasy
·
Relationer Trodde inte de skulle gå så långt att jag skulle sätta mig här och skriva om råd. Men känns som jag behöver lite hjälp. Förbered er på... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
28 598
Senast: mandalaki
·
Hästhantering Jag har just nu en fd galoppör hemma för omskolning till ridhäst. Jag har hållit på med hästar i över 30 år och anser mig vara både... 2
Svar
22
· Visningar
3 888
Övr. Hund igår för nio år sedan så smet jag ut i diskrummet på mcdonalds i backaplan och struntade i att chefen gnällde över att man inte fick ha...
Svar
7
· Visningar
1 554
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?