Ny mobil gammalt abonnemang?


Telenor som haft det så ja, men sakta men säkert kommer kunder med fri surf fasas över till nyare abonnemangsformer. För vissa kunder har det redan hänt, för andra lär det väl ändras inom 2-4 år. Kommer inte finnas fri surf abonnemang längre. En sak att tänka på är att dessa abg oftast bara ha 3g stöd. Så trist att köpa en ny mobil med 4g och sen bara få in 3g.
 
Tack för era svar :) Kan meddela att det blev ny mobil och nytt abonnemang ihop. Det gick jämnt ut med vad jag redan betalade för mitt gamla abonnemang så är riktigt nöjd!! fick ju en ny mobil utan att behöva betala mer än jag redan gjorde. Dessutom lite mer surf också :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Med min förra hund var jag ofta hos veterinären pga oturshund, så jag har liksom koll på hur det brukar gå till. Mina nuvarande hundar...
Svar
19
· Visningar
2 043
Senast: McFlurry
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 001
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 669
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 190
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp