Bukefalos 28 år!

Ny moderator sökes...

Jegra

Trådstartare
Jag kommer sluta som moderator, tiden räcker inte längre till.

Är det någon av er här som är villiga att ta sig an rollen som moderator på Barocken och Andra Grenar? PM'a mig eller Gunnar i så fall.

Det är inte det tekniska kunnande som är viktigt, utan att man strävar efter att hålla en god ton och att diskussionerna på forumen håller sig till reglerna.

Hälsar
 
Så det blev av nu. Jag förstår o håller med om att ditt beslut är riktigt.
Men kommer att sakna dig som moderator, för jag tycker att du lyckas förvånandsvärt bra med att hålla nån ordning här inne.
 
Jag kan inget mer än att instäma med svartfot som moderator har du skött dig utmärkt och det är synd för forumet att du inte längre har tid att moderatera. men jag förstår dig att du prioterar annat på din ringa fritid. Vem det än blir så önskar jag den personen lycka till som moderator. :)
 
Hej! Här är jag, den nya moderatorn!
Jag tackar Jegra och Gunnar för förtroendet att få ta över Barockforumet. Jag hoppas kunna hålla samma höga standard på modererandet som Jegra gjort och kommer följa samma principer som hon gjort.
 
Välkommen!

Och om ni inte uppför er mot Elbereth så kommer jag och drar er i örat! *viftar med pekfingret*

Eller förresten.. Glöm det! Jag är frriiiiiiii!!!!

*skuttar lyckligt över sommarängen*

;) :rofl:

Jag är övetygad om att du kommer göra ett utmärkt jobb!
 
Har sett att du även är moderator för fälttävlansforumet, men jag har aldrig någonsin sett dig där, fast vi är nog betydligt snällare där än vad folk är här :angel:

Tack Jegra för dina år :bow:, förstår att du är glad att slippa...
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 515
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 785
Senast: Niyama
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 979
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 875
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp