Ny partner med starka åsikter

Tack alla underbara människor.❤

Min hjärna går på högvarv. Jag har svårt att sova, tänker, funderar och planerar min väg.....

Vill inte uppge var i landet jag bor som ni kanske förstår. Skickar pm till någon som finns bredvid mig isf. Hoppas ni förstår.

Blir rörd av er omtanke.

Mordhot, lät hemskt. Men tyvärr egentligen sant!😯
Inte bara egentligen. Det var ett mordhot. Och det var ett mordhot i just exakt den sorts sammanhang (parrelation, kontroll, könsfördelning osv) som vi VET att mycket misshandel OCH ett antal mord om året faktiskt sker.
 
Inte bara egentligen. Det var ett mordhot. Och det var ett mordhot i just exakt den sorts sammanhang (parrelation, kontroll, könsfördelning osv) som vi VET att mycket misshandel OCH ett antal mord om året faktiskt sker.

Jag känner också att det som yttrats och upprinnelsen till det, med tanke på det specifika sammanhanget, gör det mycket otäckt och med akuta och signifikanta risker. Åtminstone när jag bedömer det utifrån den information som finns, den kunskap och de erfarenheter jag har tillgänglig.
 
Tack alla underbara människor.❤

Min hjärna går på högvarv. Jag har svårt att sova, tänker, funderar och planerar min väg.....

Vill inte uppge var i landet jag bor som ni kanske förstår. Skickar pm till någon som finns bredvid mig isf. Hoppas ni förstår.

Blir rörd av er omtanke.

Mordhot, lät hemskt. Men tyvärr egentligen sant!😯

Jag hyr ut lägenheter i Västmanland och Rättvik, skicka ett pm om det är rätt områden för dig.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp