Ny Rebus....

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Renkött
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 131
  • Visningar Visningar 34 017
Sv: Ny Rebus....

för att du ska skriva sexton, inte femton. Med kryptspråket.

ptjaa;

skriv bara samma text fast byt ut siffrorna, hela adressen avslutas fortfarande med .htm alltså blir det .html.htm

hejja hejja :banana:

Jaha då var hela rebusen klar med lite hjälp av google och wikipedia:p
och förstås min otroligt braiga hjärna (hm..ja å lite ledtrådar härifrån buke...förstås):D

Kl

Jag är på en röd sida där det står aaaaarrrrtttoon, och jag har skrivit allt möjligt i adressen. hur ska jag skriva för att komma vidare?

oktober grattis. hur många finns det egentligen?

Malin örebro gör samma med nitton fast det måste sluta med en bokstav...

Senast ändrad:

Jag föstår ingenting av "räkneuppgiften" (som inte är någon räkneuppgift) Hjälp!

här kommer nummer nitton:

siffrorna motsvarar som vanligt bokstäver, byt ut dom och skriv med samma formel inte ett dugg matte tack o lov :p :D

Liknande trådar

Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
363
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
814
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 359
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31