Kivina

Trådstartare
Det börjar vara dags för mig att investera en ny säng. Jag har ont i kroppen på grund av några avflygningar i yngre dagar som nu börjar göra sig påminda.

Jag kikar runt på diverse sängar och ska passa på att besöka sängbutiker nu under semestern när jag har bättre tillgång till dom.

En fundering är om Tempur är värd att kika närmare på? Eller finns det liknande sängar av annat märke?

Jag vill ha stöd för kroppen, men det får inte vara för hårt. Svårt att beskriva, men tror ni förstår!
 
Det börjar vara dags för mig att investera en ny säng. Jag har ont i kroppen på grund av några avflygningar i yngre dagar som nu börjar göra sig påminda.

Jag kikar runt på diverse sängar och ska passa på att besöka sängbutiker nu under semestern när jag har bättre tillgång till dom.

En fundering är om Tempur är värd att kika närmare på? Eller finns det liknande sängar av annat märke?

Jag vill ha stöd för kroppen, men det får inte vara för hårt. Svårt att beskriva, men tror ni förstår!
Jag köpte en continentalsäng först och sedan en tempur bäddmadrass som jag trivs väldigt bra med. Om du som jag gillar att sova när det är kallt i sovrummet på vintern, jag slår aldrig på någon värme i sovrummet, så tar det långt tid innan sängen blir varm pga madrassen. Jag har löst det genom att slå på en värmedyna en stund innan jag ska sova och stänger sedan av den. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har köpt en Ikea Stavanger fast. (Resårbotten) Eftersom jag är tung (+120 kg) tog jag en fast men den är som att sova på en dörr. Blir...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 935
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
3 814
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 515
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp