Bukefalos 28 år!

Ny skärm?

MsSleepalot

Trådstartare
Måste köpa ny skärm, men vad ska jag ha? Nu har jag en Fujitsu Siemens 17", mer vet jag inte:D Men nu är det dags för en ny, men vilken? Billig, bra och bara den funkar att se på småfilmer, bilder och surfa med så är jag glad:D

Tips?
 
Sv: Ny skärm?

Ser ok ut.
Eller en platt skärm om du tycker du har ont om plats
 
Sv: Ny skärm?

om du kan hitta någon som säljer viewsonics CRT skärmar, typ e92fs+ (som jag givetvis äger själv) så kan jag in i det tyngsta rekkomendera dem. färgåtergivningen är grym, skärpan är utmärkt även i 1600x1200 (för att inte tala om 1920x1440).
 
Sv: Ny skärm?

Har hittat en Viewsonic E93F+SB för 1900kr inkl frakt, är den värd det alltså? Dom andra Viewsonics:arna i prisklass lite mindre, är dom i samma kvalitet som den jag nyss länkat till?
 
Sv: Ny skärm?

den är helt underbar. och för det priset :| jag betalaed 3500kr, i butik visserligen. men ajg har inte ångrat en endaste krona!

och ja, det tror jag nog. men e92an, är den enda jag tänker garantera är underbar.
 
Sv: Ny skärm?

Skulle väl rent allmänt rekommendera en TFT 19" eller högre för upplösningens skull. Högre upplösning (dvs 20" eller mer) - mer skrivbordsyta. Platt skärm ger mer fysisk skrivbordsyta. Men har du speciella krav eller behov för foto eller spel så har jag ingen direkt åsikt.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej Tänker kanske finns några här som haj på gäller sim-kort till surplatta och nått bra tips på vad ska välja. Jag inte ha ett...
Svar
9
· Visningar
270
Senast: Avalbane
·
Fordon Jag behöver en ny bil så fort det bara är möjligt. I lördags missade jag tyvärr en bra bil så jag måste hitta något annat. Men vad ska...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
9 204
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
603
Senast: FrDrake
·
Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
304
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp